Informacja stała się nowym paliwem biznesu, które określa dynamikę jego rozwoju. Im więcej wiesz, tym więcej możesz, tym mniej ryzykujesz i tym lepsze wyniki możesz osiągać – mówi Piotr Prajsnar prezes Cloud Technologies.
Próba przewidzenia, jak rozwinie się pandemia, przypomina wróżenie z fusów. Zmiany następują wyjątkowo szybko i nagle możemy obudzić się w zupełnie innej rzeczywistości. Dla zwykłego Kowalskiego to być może tylko utrudnienie, ale dla biznesu – na pewno spore wyzwanie. Co mogą zrobić przedsiębiorcy, by ochronić się przed skutkami tych zmian?
Jeżeli czegoś nauczył nas 2020 rok to na pewno tego, że przed pandemią nie da się ukryć. Skuteczną taktyką jest ucieczka, o czym przekonał się biznes. Tylko dzięki globalnej migracji do sieci firmy mogą przetrwać. I jak pokazują wyniki naszych badań zawarte w raporcie Global Data Market Size 2017-2021, ta taktyka zyskuje coraz liczniejsze grono zwolenników. Zarówno w Polsce, jak i na świecie rosną wydatki na reklamę w sieci, a 2020 był pod tym kątem rekordowy. Oznacza to tylko jedno: to w internecie firmy szukają swoich klientów.
Czytaj też: Czy obecnie warto inwestować we własną infrastrukturę IT?…
Artykuł dostępny tylko dla e-prenumeratorów “Rzeczpospolitej”
Nowa Prenumerata już w sprzedaży, poznaj pakiet korzyści!
Dostęp do najważniejszych treści z sekcji: Wydarzenia, Ekonomia, Prawo, Plus Minus; w ty … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS