Opublikowany w marcu roczny raport International Franchise Association pokazuje trend wzrostowy dla franczyzy po pandemii i potencjał franczyzy w procesie ożywienia gospodarczego w USA. Szacuje się w nim, że do końca 2021 r. franczyza osiągnie wyniki z 2019 r. w zakresie wzrostu biznesu, zatrudnienia, perspektyw gospodarczych i wkładu do PKB. Wnioski, które dotyczą rynku amerykańskiego, można zastosować do innych rynków.
Franczyza. Sposób na niepewne czasy
Franczyzodawcy zauważają spory wzrost zapytań od potencjalnych franczyzobiorców, odkąd pandemia zmusza wiele firm do zwolnienia pracowników. Niepewność ekonomiczna skłania ludzi do patrzenia na własny biznes jako sposób na wzięcie dochodów i bezpieczeństwa finansowego w swoje ręce. Nie brakuje też spółek, które wprowadzają systemy franczyzowe na rynek.
Wybierając sieć franczyzową, warto przygotować się, aby rozpoznać dobrą franczyzę. Najczęstszym błędem kandydatów na franczyzobiorców jest skupienie się na umowie franczyzy i postrzeganiu marki, pod którą przyjdzie im działać. A to przede wszystkim poukładanie organizacyjne franczyzodawcy w zakresie strategii, systemu operowania w rynku i modelu zarabiania zapewnia sieci przewagę konkurencyjną i pozwala obu stronom – franczyzodawcy i franczyzobiorcy – bezpiecznie zarabiać.
Franczyza to sposób na sprawdzony biznes?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS