A A+ A++

Które kampanie outdoorowe okazały się najciekawsze w 2019 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed outdoorem w 2020 roku? Pozostałe podsumowania roku 2019 przeczytasz tu >
Outdoor na przełomie 2019/2020 podsumowują: Marcin Gudowicz ze Ströer Polska, Andrzej Grudziński z Cityboard Media, Grażyna Gołębiowska z AMS, Agnieszka Maszewska z Jet Line, Marcin Ochmański z Warexpo.
Marcin GudowiczV-ce prezes zarządu, Ströer Polska
3 najciekawsze akcje/kampanie outdoorowe z 2019 roku w Polsce
Po pierwsze kampania promująca koncert Pezeta, w której odgadując hasła, do których podpowiedzi zamieszczono na billboardach, można było wygrać bilety na wyprzedane koncert artysty na Torwarze. Tego typu akcje, stawiające na zaskoczenie i wprowadzające do komunikacji element gry miejskiej są coraz popularniejsze. To również,…

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKonkurs Ofert 2020 – nabór członków Komisji Konkursowej
Następny artykułSkandal na Światowym Forum Holocaustu! Polskie flagi pokazano… jako przykład antysemityzmu