Które kampanie outdoorowe okazały się najciekawsze w 2019 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed outdoorem w 2020 roku? Pozostałe podsumowania roku 2019 przeczytasz tu >
Outdoor na przełomie 2019/2020 podsumowują: Marcin Gudowicz ze Ströer Polska, Andrzej Grudziński z Cityboard Media, Grażyna Gołębiowska z AMS, Agnieszka Maszewska z Jet Line, Marcin Ochmański z Warexpo.
Marcin GudowiczV-ce prezes zarządu, Ströer Polska
3 najciekawsze akcje/kampanie outdoorowe z 2019 roku w Polsce
Po pierwsze kampania promująca koncert Pezeta, w której odgadując hasła, do których podpowiedzi zamieszczono na billboardach, można było wygrać bilety na wyprzedane koncert artysty na Torwarze. Tego typu akcje, stawiające na zaskoczenie i wprowadzające do komunikacji element gry miejskiej są coraz popularniejsze. To również,…
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS