A A+ A++

PKN Orlen otworzył pierwszy format sklepowo-gastronomiczny pod marką Orlen w Ruchu. Sklep mieści się w Warszawie, a kolejne mają pojawiać się w dużych miastach. Wszystkich w Polsce ma być około 900.

Pierwszy Orlen w Ruchu pojawił się przy ulicy Grójeckiej, gdzie przez wiele lat funkcjonował salon prasowy Ruch, który mocno wrósł w jej krajobraz. Zdaniem prezesa zarządu PKN Orlen, Daniela Obajtka, przejęcie przez PKN Orlen spółki Ruch pozwoliło uratować to miejsce i przywrócić je mieszkańcom Warszawy w nowoczesnej, atrakcyjniejszej formie.

Do 2030 r. koncern chce zainwestować w rozwój działalności detalicznej około 11 mld zł. Ma się to przełożyć na wzrost EBITDA segmentu detalicznego do około 5 mld zł rocznie.

– Konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię, dynamicznie rozwijając jeden z filarów naszej działalności: segment detaliczny, z którego rocznie uzyskujemy około 3 mld zł zysku operacyjnego. Naszą odpowiedzią na rynkowe trendy związane ze zmianami zachodzącymi w nowoczesnym handlu i ewoluującymi wraz z nimi potrzebami klientów są nowe formaty sprzedaży detalicznej pod marką Orlen w Ruchu. – mówi Obajtek.

Nowe formaty sprzedaży detalicznej będą obejmowały trzy rodzaje obiektów. W formacie A będą to około 20-metrowe obiekty. Z kolei w formacie B około 60–70-metrowe obiekty, takie jak pierwszy udostępniony klientom w Warszawie. 

W sklepach Orlen w Ruchu będzie można kupić kawę, hot dogi oraz wiele innych produktów gastronomicznych znanych ze Stop Cafe (powstaną również autonomiczne kąciki kawowe, w których sprzedaż będzie całkowicie zautomatyzowana). Oczywiście będzie można również dostać prasę.

W najbliższym czasie takie punkty zostaną otwarte również w Katowicach, Bydgoszczy i Wrocławiu – punkty będą pojawiać się w miejscach o szczególnie dużym natężeniu ruchu, m.in. na dworcach, w biurowcach czy na lotniskach. Otwarcie pierwszego kącika planowane jest w sierpniu.

We wszystkich obiektach Orlen w Ruchu będzie działał program lojalnościowy Orlen Vitay. Klientom udostępniona została także usługa nadawania i odbierania przesyłek, która od września będzie funkcjonowała pod nową marką Orlen paczka. Ma to stanowić kolejne wzmocnienie segmentu detalicznego PKN Orlen.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBritney Spears próbuje się wyrwać spod kurateli ojca. „Czuję, że wszyscy się przeciw mnie sprzymierzyli”
Następny artykułZ cyklu „Czy wiesz, że…?”