TAJPEJ, 21 września 2020 r. /PRNewswire/ – W związku z przedłużającym się wpływem wirusa COVID-19 na światowy handel i organizowane w różnych krajach targi, w ostatnim czasie rozpoczęły się tajwańskie internetowe targi produktów inteligentnych pod nazwą Taiwan Smart Manufacturing Pavilion Online Exhibition. Jednym z ich założeń jest umożliwienie bezpiecznych kontaktów producentów urządzeń z Tajwanu i osób z Polski zawodowo zajmujących się zakupami, którzy nie są w stanie spotkać się osobiście na ITM 2020. Wirtualne targi pozwalają na zaprezentowanie możliwości tajwańskiej branży obrabiarek w zakresie wspierania liderów przemysłu z Polski w przekształcaniu swoich łańcuchów dostaw dzięki urządzeniom do obróbki metali i rozwiązaniom służącym do tzw. zarządzania wizualnego.
Firma Corporate Synergy Development Center (CSD) zorganizowała targi Taiwan Smart Manufacturing Pavilion Online Exhibition (www.twmtinpl.com/pl) w odpowiedzi na epidemię i celem wzmocnienia relacji handlowych między tajwańską i polską branżą maszyn inteligentnych. Podczas wirtualnych targów uczestnicy będą mogli oglądać przedmioty wystawiane na stoisku WebVR w widoku 360 stopni. Tajwańska branża obrabiarek jest żywo zainteresowana wsparciem Polski w zakresie szybkiej odbudowy jej pozycji konkurencyjnej w branży produkcyjnej dzięki inteligentnym rozwiązaniom do obróbki i zarządzania.
Tajwańska branża maszyn inteligentnych stworzyła kompletny ekosystem łańcucha wartości obejmujący B+R, projektowanie, obróbkę i produkcję części, montaż, testowanie, marketing i usługi posprzedażowe. Tajwan jest 7. co do wielkości producentem obrabiarek na świecie. Jego udziały w globalnym rynku wynoszą 5-6% a 80% wytwarzanych tam obrabiarek trafia na rynki zagraniczne. W roku 2019 Tajwan zajmował 5. miejsce na świecie (za Niemcami, Japonią, Chinami kontynentalnymi i Włochami) pod względem eksportu obrabiarek, eksportując produkty o łącznej wartości rzędu 3 064 mld USD. Tajwańska branża maszyn inteligentnych znana jest z możliwości świadczenia wysoce spersonalizowanych usług oraz nieustannej promocji swoich produktów na całym świecie.
Podczas targów, które będą trwać do grudnia br., organizator będzie oferować uczestnikom ankiet kupony Amazon, które mają zachęcić do udziału osoby zawodowo zajmujące się zakupami. Celem imprezy jest pokonanie barier związanych z globalną epidemią poprzez stworzenie innowacyjnej platformy do kontaktów biznesowych, łączącej tajwańskie przedsiębiorstwa z sektora inteligentnej produkcji oraz specjalistów ds. zakupów z Polski.
Źródło: Corporate Synergy Development Center (CSD)
Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1276804/CSD.jpg
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS