A A+ A++

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa wygrała przetarg na obsługę Otodom, najpopularniejszego serwisu z nieruchomościami, należącego do Grupy OLX.

Zakres współpracy obejmuje stworzenie strategii komunikacji, zbudowanie wyrazistej i angażującej platformy komunikacji marki Otodom, kreowanie i produkcję kampanii reklamowych, w tym spotów TV. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

„Otodom od lat adresuje marzenia Polaków pomagając im podczas najważniejszej życiowej decyzji, by droga do kupna, sprzedaży lub najmu nieruchomości była dużo jaśniejsza. Jako marka mamy ambicję być niczym latarnia, która wskazuje właściwy kierunek – inspiruje, doradza, pomaga. W ostatnich miesiącach szukaliśmy nowej platformy komunikacji. Zwycięzca został wyłoniony w drodze kilkuetapowego procesu przetargowego, w tym etapu badawczego. Propozycja z jaką przyszedł do nas Leo Burnett jest bardzo wyróżniająca i angażująca. Silnie wspiera cechy marki ważne z punktu widzenia nowego pozycjonowania i buduje pożądany archetyp. Wszystko wskazuje na to, że przed nami bardzo efektywne kampanie, które mają moc poruszania emocji i umysłów Polaków.” – Anna Adrian, Otodom Marketing Manager

„Zwycięstwo w przetargu dla tak innowacyjnego Klienta, to dla nas powód do dumy. Cieszy nas fakt, że docenione zostały przedstawione przez nas rozwiązania angażujące konsumentów na całej ścieżce. Ocenienie ich jako wyróżniających i angażujących jest dowodem na to, że obrana i wypracowana przez nas droga rozwoju, przynosi zamierzony skutek i jest doceniana przez Klientów.” – powiedziała Hanna Jackowska, Managing Director Leo Burnett Warszawa.

Otodom to najpopularniejszy serwis nieruchomości w Polsce. Umożliwia wyszukanie, przeglądanie i zamieszczanie ogłoszeń sprzedaży i wynajmu nieruchomości: w szczególności mieszkań, domów, inwestycji deweloperskich, biur czy lokali. Według niezależnego badania Gemius PBI, w pierwszym miesiącu 2021 roku Otodom odwiedziło 4,55 mln realnych użytkowników, o 650 tysięcy więcej niż rok wcześniej. Daje to pierwsze miejsce wśród platform specjalizujących się w ogłoszeniach nieruchomości. Otodom powstał w 2006 roku i obecnie jest częścią Grupy OLX, a ta z kolei jest własnością międzynarodowego koncernu mediowego Naspers.

Leo Burnett Warszawa jest agencją, która gwarantuje swoim klientom dostęp do kluczowych rozwiązań w dziedzinach komunikacji marketingowej oraz w obszarze niestandardowych rozwiązań digitalowych. Jest częścią międzynarodowej grupy działającej na świecie od 1935 roku. Od 2002 jest w strukturach Publicis Groupe, należącej do największej w Europie i trzeciej na świecie grupy komunikacji marketingowej, obecnej w 108 krajach i zatrudniającej ponad 84 tysiące osób. W ramach modelu POWER OF ONE oferta grupy daje Leo Burnett Warszawa dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych jakimi dysponuje Publicis Groupe Polska. Obok usług strategicznych, kreatywnych i digitalowach Leo Burnett Warszawa korzysta z narzędzi do przeprowadzania transformacji biznesowej swoich klientów, wprowadzania do ich oferty usług e-commerce, big data, performance marketingu.

Do klientów Leo Burnett Warszawa należą m.in. Samsung, Orange, Philip Morris, P&G, Totalizator Sportowy, PZU, Sanofi, STELLANTIS, SM MLEKPOL, FREE NOW oraz FIELMANN

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł„Twoje Tychy” nr 710
Następny artykułZaszczep się na festynie w Służewie