Za rogiem premiera gry wyprodukowanej przez Insomniac Games. Wcześniej poznaliśmy już wymagania sprzętowe Marvel’s Spider-Man na PC, a dziś przyszła pora na pierwsze spojrzenie na ustawienia graficzne, jakie znalazły się w tej produkcji.
Premiera Marvel’s Spider-Man odbyła się już we wrześniu 2018 roku i choć była to gra na wyłączność PlayStation, do czego w sumie przyzwyczaił nas już Insomniac Games, Sony zdecydowało, że czas najwyższy przenieść swoje produkcje również na PC. Premiera “remastera” odbędzie się już za 2 dni, czyli 12.08.2022 r i choć nie znamy szczegółów odnośnie optymalizacji Spider-Mana, dowiedzieliśmy się, jakie ustawienia graficzne znalazły się w grze.
Poznaliśmy ustawienia graficzne pecetowej wersji Marvel’s Spider-Man. W grze pojawi się m.in. DLSS, HBAO+ i ray tracing
Wygląda na to, że port z konsoli (przynajmniej od strony czysto technicznej) nie został wykonany po macoszemu. Mamy bowiem do czynienia z pełnoprawną produkcją, w której ustawienia graficzne możemy dowolnie modyfikować. Na długiej liście znajdziemy jakość tekstur, rodzaj filtrowania, jakość cieni, jakość okluzji otoczenia, odbicia w śledzeniu promieni w czasie rzeczywistym, odbicia Screen Space, jakość detali, jakość efektów cząsteczkowych pogody oraz pełny pakiet filtrów przetwarzania końcowego – w tym rozmycie w ruchu, winieta, suwak FOV, ziarno, chromatyczna aberracja, flary, Bloom i oczywiście to, czego zabraknąć nie mogło, czyli efektu głębi pola.
Ustawienia graficzne wyglądają więc dobrze, choć w przypadku dobrych portów po prostu standardowo – o czym nie można zapominać. Co ciekawe, najnowsza odsłona sterowników NVIDII ujawnia dodatkowe ustawienia. Dzięki gigantowi z Santa Clara w grze ujrzymy także HBAO+ oraz wygładzanie krawędzi DLSS, co powinno pomóc uzyskać zadowalającą płynność wyświetlanego obrazu.
Cóż… raczej nie ma się co spodziewać, że remaster Marvel’s Spider-Man będzie walczył o koronę killera graficznego w 2022 roku, ponieważ wcześniej mieliśmy do czynienia ze znacznie bardziej rozbudowanymi efektami śledzenia promieni – w tym okluzji otoczenia, cieniowania i przede wszystkim oświetlenia, co zresztą zobaczyć można w takich produkcjach, jak Cyberpunk 2077, Dying Light 2 czy Metro Exodus: Enhanced Edition. A Wy czekacie?
Zobacz także:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS