A A+ A++

Porsche 911 Carrera T – premiera

Oto nowa 911, na widok której puryści zacierają ręce. Lżejsza konstrukcja, dodatkowe wyposażenie w standardzie i wyłącznie 6-biegowa przekładnia manualna. Carrera T debiutuje i z miejsca obsadza ręczną skrzynię w roli gwiazdy. Pierwszoplanowych aktorów w tej głośnej, choć niszowej sztuce jest jednak więcej – wzmocnione hamulce, skrętna tylna oś, pakiet Sport Chrono i zawieszenie PASM zawarte w standardowej specyfikacji kuszą tych, którzy 911 wybierają głównie z uwagi na wrażenia z jazdy.

Na liście płac są też i drugoplanowe “postacie”, których praca składają się na efekt końcowy. Sportowy układ wydechowy donośnie daje znać o tym, że mamy do czynienia z Carrerą dla kierowcy. Gang silnika słychać w środku głośno i wyraźnie, bowiem odchudzenie modelu o 42 kg względem podstawowej Carrery to zasługa oszczędniejszego wyciszenia kabiny oraz lżejszego oszklenia. Purystyczna wersja modelu po raz pierwszy jest także dostępna jako kabriolet. Wystarczy zerknąć do wnętrza, by docenić możliwość zaparkowania auta z otwartym dachem. Taki kokpit to prawdziwa uczta dla oczu… Ale po kolei.

Porsche 911 Carrera T – układ napędowy

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDebata o zieleni w Puławach |#LPU24.pl
Następny artykułNowy samochód pożarniczy w OSP Pratków