rozwiń ›
Suzuki wprowadzi pięć nowych modeli, w tym SUV-y i auta segmentu B
Suzuki sprzedaje rocznie ponad 3,2 mln samochodów i niemal 2 mln motocykli. Obok sześciu fabryk w Japonii ma też 28 ośrodków produkcyjnych w 20 krajach. Największy wzrost popularności auta marki z Hamamatsu zanotowały w Europie – przyrost o ponad 48 proc. Zdecydowała o tym m.in. dostępność modeli Vitara i S-Cross produkowanych w węgierskim zakładzie. Teraz przyszła pora na wrzucenie wyższego biegu…
Suzuki w nowej strategii przewiduje, że do 2030 roku 80 proc. sprzedaży marki w Europie będą stanowić auta elektryczne, motocykle na prąd i elektryczne silniki zaburtowe. Żeby dopiąć celu na rynku samochodowym Japończycy wprowadzą aż pięć nowych modeli EV, w tym lista premier obejmuje SUV-y oraz auta segmentu B. Pierwszy z nich pojawi się w 2024 roku i już wiemy, czego mogą spodziewać się kierowcy w Polsce…
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS