A A+ A++

Mamo, tato, zepsuł mi się telefon, to mój nowy numer… 63- latek z  Lubina myśląc, że rozmawia z synem, przelał 3 tysiące złotych na podany w wiadomości numer konta bankowego. Okazało się, że padł ofiarą oszustwa i stracił pieniądze. Jeżeli dostaniesz taką wiadomość, zadzwoń do osoby, od której rzekomo ona pochodzi i dowiedz się, czy faktycznie potrzebuje twojej pomocy. – Nie daj się oszukać- apeluje Sylwia Serafin z KPP w Lubinie  

 Zanim ruszysz z pomocą bliskim i przelejesz im pieniądze, upewnij się, czy to nie jest próba oszustwa. Wystarczy zadzwonić na telefon dziecka i wszystko wyjaśnić. Bądźmy czujni podczas odbierania wiadomości o podejrzanej treści. Sprawdźmy w każdy możliwy sposób, czy faktycznie to nasz syn czy córka, prosi o pieniądze.

Reklama

Reklama

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCharytatywna Wigilia na kaliskim rynku! Koncerty, występy, licytacje w bardzo szczytnym celu
Następny artykułPODKARPACIE. Pijany taksówkarz stracił prawo jazdy!