Mamo, tato, zepsuł mi się telefon, to mój nowy numer… 63- latek z Lubina myśląc, że rozmawia z synem, przelał 3 tysiące złotych na podany w wiadomości numer konta bankowego. Okazało się, że padł ofiarą oszustwa i stracił pieniądze. Jeżeli dostaniesz taką wiadomość, zadzwoń do osoby, od której rzekomo ona pochodzi i dowiedz się, czy faktycznie potrzebuje twojej pomocy. – Nie daj się oszukać- apeluje Sylwia Serafin z KPP w Lubinie
Zanim ruszysz z pomocą bliskim i przelejesz im pieniądze, upewnij się, czy to nie jest próba oszustwa. Wystarczy zadzwonić na telefon dziecka i wszystko wyjaśnić. Bądźmy czujni podczas odbierania wiadomości o podejrzanej treści. Sprawdźmy w każdy możliwy sposób, czy faktycznie to nasz syn czy córka, prosi o pieniądze.
Reklama
Reklama
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS