A A+ A++

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarka w Łowiczu znalazła się wśród 16 podmiotów z branży mleczarskiej, które zostaną objęte kampanią informacyjno-promocyjną pod patronatem marszałka WŁ Grzegorza Schreibera.

Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na zalety mleka i jego przetworów, kreowanie właściwych nawyków żywieniowych oraz zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego społeczeństwa.

Projekt jest realizowany przez Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich we współpracy z Łódzką Koleją Aglomeracyjną. ŁKA będzie wyświetlać w swoich pociągach reklamy zachęcające do spożywania łódzkich produktów mlecznych.

Produkty mleczarskie będą promowane także podczas „Stacji Kobiet”, odbywającej się 6 marca w godzinach od 12.00 do 18.00 na łódzkim Dworcu Fabrycznym.

O szczegółach rozpoczynającej się kampanii opowiedzieli podczas konferencji prasowej m.in. członek zarządu WŁ Andrzej Górczyński i radny sejmiku WŁ Waldemar Wojciechowski, prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich Waldemar Broś i prezesi spółdzielni mleczarskich z województwa łódzkiego. Konferencji prasowej towarzyszyła degustacja produktów mlecznych.

Kampania potrwa przez cały rok.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułLubartów: Ruszy przebudowa drogi wyjazdowej w kierunku Lublina
Następny artykułKubica odpowiedział na słowa Williams. Wprost