Po deszczowej pierwszej sesji treningowej, kierowcy wyjechali na tor Fuji w FP2 przy słonecznej pogodzie.
Ponownie jako pierwszy w prototypie zespołu ORLEN Team WRT #41 zasiadł Robert Kubica. Inter Europol Competition numer 34 (po odbyciu kary z pierwszego treningu, za przecięcie białej lini) raz jeszcze rozpoczął sesję bez niepotrzebnej presji, a Albert Costa stopniowo piął się w tabeli.
Po przejechaniu 11 okrążeń, Robert Kubica przekazał samochód w ręce Louisa Deletraz, już po 20 minutach. Przed zmianą ORLEN Team WRT zajmował miejsce w czołówce, za Interem Europol Competition. Był to jedyny przejazd Kubicy podczas drugiej sesji treningowej.
Po 30 minutach dwa pierwsze miesca przypisane były Toyocie. Japoński producent przyspieszył i na suchej nawierzchni dysponował znacznie lepszym tempem, niż w pierwszym treningu. W klasie LMP2 Jota plasowała się przed Interem Europol Competition #34 i ORLEN Team WRT #41. Najszybszy pomiar w kategorii LM GTE Am zmierzono Ferrari AF Corse. Kilka chwil później Andrade zmienił Deletraza i już po połowie sesji wszyscy trzej kierowcy ORLEN Team WRT nr. 41 mieli okazję przetestować prototyp na suchej nawierzchni.
Kolejne pół godziny treningu nie przyniosło większych zmian w klasyfikacji. Toyota nie oddała prowadzenia i utrzymywała bezpieczną przewagę nad rywalami. W LMP2 i LM GTE Am również niezmiennie prowadziła Jota #28 i Ferrari Af Corse #21. Kuba Śmiechowski ustanowił swój nowy najszybszy czas, który dał Interowi Europol Competition 4 miejsce w klasie. Chwilę później oddał samochód Fabio Schererowi. Jedną pozycję niżej plasował się ORLEN Team WRT #41.
Przez minutę na torze trwało Full Course Yellow, podobnie jak w pierwszej sesji, zgodnie z harmonogramem. Deletraz wrócił za kierownicę, niestety jego poprzednik wielokrotnie przekraczał limity toru, co nie umknęło uwadze sędziów. Zespół czekają te same konsekwencje, co Inter Europol Competition – 5 minutowa kara stop and go na początku FP3.
Dwa pierwsze miejsca przypadły Toyocie nr 8 i 7. Ferrari po zwycięstwie w pierwszym treningu, w drugim uplasowało się na 4 i 6 miejscu. W klasie LMP2 najszybsza była załoga ORLEN Team WRT. W kategorii LM GTE Am najszybsze było Ferrari AF Corse #54
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS