A A+ A++

Trudno bowiem oczekiwać od klientów, aby odróżniali obrys amerykańskiego bielika oraz innego gatunku orła. Niewystarczająco odróżniającą cechą jest niewiele mówiący i niezbyt widoczny napis zawarty na produktach jednej z firm – orzekł Sąd Unii Europejskiej w sprawie włoskiej firmy Fashion Energy Srl przeciwko Urzędow … czytaj dalej
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułŚwiatło Gwiazd: Elektro czy Magneto?
Następny artykułPrezent dla ostatniego dziecka urodzonego w 2021 r. w Pruszkowie