Do 9 kwietnia 2021 r. wydziały i biura Urzędu Miasta Torunia nadal pracować będą częściowo w trybie zdalnym. Na wizytę w działach obsługujących mieszkańców trzeba się umawiać wcześniej.
Pracę na miejscu oraz zdalnie w tygodniowych cyklach rotacyjnych realizować będą:
- Biuro Ogrodnika Miejskiego,
- Biuro Obsługi Urzędu,
- Biuro Projektów Informatycznych,
- Biuro Rewitalizacji,
- Miejski Rzecznik Konsumentów,
- Wydział Edukacji,
- Wydział Geodezji i Kartografii,
- Wydział Gospodarki Komunalnej,
- Wydział Gospodarki Nieruchomościami,
- Wydział Inwestycji i Remontów
- Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji,
- Wydział Kultury
- Wydział Ochrony Ludności,
- Wydział Promocji i Turystyki,
- Wydział Rozwoju i Programowania Europejskiego,
- Wydział Środowiska i Ekologii,
- Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej.
W pełnym składzie, w związku z zapewnieniem sprawnej realizacji zadań, pracować będą:
- Biuro Kadr i Płac,
- Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków
- Biuro Rady Miasta
- Biuro Toruńskiego Centrum Miasta
- Kancelaria Prezydenta Miasta Torunia,
- Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności,
- Urząd Stanu Cywilnego,
- Wydział Architektury i Budownictwa,
- Wydział Księgowości,
- Wydział Obłsugi Mieszkańców
- Wydział Planowania i Nadzoru Finansowego
- Wydział Podatków i Windykacji,
- Wydział Prawny,
- Wydział Spraw Administracyjnych
- Wydział Sportu i Rekreacji.
Szczegółowy wykaz działów wraz z godzinami pracy znaleźć można w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce “Wydziały i biura” – kliknij tutaj, aby przejść do strony.
Zasady bezpośredniej obsługi mieszkańców
Z uwagi na zakres wykonywanych zadań, bezpośrednią obsługę interesantów (jednak po wcześniejszym umówieniu) nadal realizować będą następujące działy:
- Wydział Obsługi Mieszkańców
Referat Ewidencji Pojazdów i Kierowców od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-17:00
Referat Działalności Gospodarczej od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30
Umawianie terminu rejestracji pojazdu: tel. 56 611 87 09 lub poprzez system kolejkowy
Umawianie terminu odbioru dowodu rejestracyjnego pod numerem 56 611 88 67 lub poprzez system kolejkowy
Umawianie terminu wizyty w sprawie praw jazdy tylko poprzez system kolejkowy
Informacja w sprawie praw jazdy: 56 611 88 57
Część spraw w Wydziale Obsługi Mieszkańców można także zrealizować za pośrednictwem paczkomatu: InPost Urząd24
Zachęcamy do korzystania z tej możliwości.
Kliknij i przeczytaj więcej o sprawach, które można załatwić przez paczkomat
- Wydział Spraw Administracyjnych – od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 17:00,
- Urząd Stanu Cywilnego – od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 17:00, a Referat Zgonów także w soboty w godz. 8:00 – 12:00
- Wydział Księgowości – kasa – od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 15:00
Bezpośrednia obsługa interesantów możliwa jest w poniżej wymienionych działach oraz zakresach:
- Wydział Architektury i Budownictwa – wydawanie dokumentacji budowlanej,
- Wydział Geodezji i Kartografii – wydawanie dokumentacji geodezyjnej np. na potrzeby banku lub aktu notarialnego.
Działają także trzy Punkty Informacyjne Urzędu Miasta w dni robocze w godzinach 9:00 – 17:00:
- PIUM w Centrum Handlowym Plaza – pracownicy Wydziału Spraw Administracyjnych w zakresie obsługi wniosków o wydanie dowodu osobistego, zgłoszeń meldunkowych, nadawania nr PESEL i wydawania zaświadczeń z wyłączeniem wydawania dowodów osobistych
- PIUM w Centrum Handlowym Copernicus – pracownicy Wydziału Obsługi Mieszkańców w zakresie rejestracji pojazdów oraz zgłoszeń zbyć i nabyć pojazdów.
- PIUM przy ul. Wały Gen. Sikorskiego 8 – obsługiwać będzie mieszkańców w zakresie potwierdzenia profili zaufanych.
Uwaga! Bezpośrednia obsługa interesantów może mieć miejsce tylko i wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym lub e-mailowym zgłoszeniu i umówieniu się na konkretny termin i godzinę oraz w warunkach reżimu sanitarnego.
Kliknij i przeczytaj więcej o działalności PIUM-ów w centrach handlowych
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS