Orex, stosunkowo nieduże polskie biuro podróży powiązane z potężnym tureckim touroperatorem Anex Tour, zorganizowało dla swoich agentów w minionym tygodniu dwie prezentacje programu Lato 2022. Pierwsze spotkanie odbyło się w Warszawie (Arche Hotel Krakowska), drugie w piątek w Katowicach (Vienna House Easy Katowice).
Czytaj więcej
Traveldata: Ceny wakacji odporne na doniesienia o pandemii i inflacji
W minionym tygodniu średnia cena wycieczki z biurem podróży z wylotem między 1 i 7 sierpnia 2022 roku wzrosła o 22 złote – informuje Instytut Badań Rynku Turystycznego Traveldata w najnowszym, publikowanym co tydzień, raporcie z badania przeprowadzonego w biurach podróży*.
Działający w Polsce od roku 2015 Orex specjalizuje się w organizowaniu wyjazdów do Turcji (jedyny kierunek w ofercie). Dotąd Orex obsługiwał rocznie 8-12 tysięcy klientów. W 2022 planuje „potroić tę liczbę i dojść do 40 tysięcy”, jak mówił w Warszawie Kowalczyk.
Zdaniem Kowalczyka jest duża szansa na powodzenie takiego planu – w grudniu zeszłego roku i pierwszej połowie stycznia tego roku sprzedaż wyjazdów w Oreksie wzrosła, licząc wobec tego samego okresu z przełomu 2018 i 2019 roku, 250 procent. Jest też inny przykład – miejsca Orexu w czarterach na weekend majowy z wylotem 29, 30 kwietnia i 1 maja, są już sprzedane. – Dlatego zaplanowaliśmy dodatkowo cały samolot, który ma wylecieć 27 kwietnia. I on też się szybko wypełnia – nie kryje entuzjazmu Kowalczyk.
Orex zamówił miejsca w samolotach tureckich linii lotniczych Corendon i SunExpress
Co do samolotów, to biuro podróży będzie, jak w sezonie 2021 roku, nadal korzystać z rejsów, jakie zapewnia linia lotnicza Corendon. Będą to bloki miejsc w maszynach odlatujących z Warszawy i z Katowic w środy i soboty. Dodatkowo jednak firma zarezerwowała sobie miejsca w samolotach linii SunExpress, które będą startować codziennie oprócz poniedziałków i wtorków z Warszawy i trzy razy w tygodniu (środa, czwartek i sobota) z Katowic. W wypadku rejsów Condora możliwe będzie przedłużanie wypoczynku z siedmiu do dziesieciu lub jedenastu dni.
Przy okazji Kowalczyk przypominał agentom turystycznym: – Pamiętajcie, że u nas nie ma dodatkowych opłat za bagaż, jak u niektórych touroperatorów, korzystających z tanich linii lotniczych. Koszt bagażu podstawowego i podręcznego jest wliczony w cenę imprezy.
Według Kowalczyka dobre wyniki sprzedaży to zaleta bardzo dobrych cen Orexu i dobrych warunków oferowanych klientom. Obecnie w biurze podróży trwa drugi etap promocji pod hasłem „second chance” (ang. druga szansa).
Firma oferuje w sumie wyjazdy do 350 hoteli (- Ta liczba jest ruchoma – zastrzega Kowalczyk – na pewno będzie rosła, bo uzupełniamy cały czas ofertę). W tym do należących do Anexu obiektów sieci Selectum (dwa nowe, w Belek i Side, otworzą się na najbliższy sezon), a także do popularnych marek, jak ATG, Titanic, Kaya, Asteria, Rubi Platinum i Utopia. Ich przedstawiciele brali udział w obu prezentacjach i szeroko opowiadali sprzedawcom o zaletach swoich obiektów.
Autopromocja
TURYSTYKA.RP.PL
Poszerzaj swoje HORYZONTY, sprawdź najlepsze źródło branżowej wiedzy
CZYTAJ WIĘCEJ
Przedstawiciele tureckich sieci hoteli opowiadali agentom o zaletach swoich obiektów
Co nowego Orex przygotował dla agentów? Na nowy sezon poprawił warunki handlowe. Wprawdzie prowizją podstawową jest u niego 8 procent prowizji, ale już po osiągnięciu przez sprzedawcę progu 20 tysięcy zło … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS