Dzisiaj, 1 grudnia (10:13)
Opel zaprezentował Astrę Sports Tourer. Pod tą nazwą kryje się kombi, które dołączy do pokazanego we wrześniu hatchbacka.
Samochód będzie dostępny m.in. z dwoma wersjami napędu hybrydowego z możliwością doładowania z zewnętrznego źródła prądu (plug-in), jako pierwsze zelektryfikowane kombi Opla.
Pod maskę nowej Astry Sports Tourer trafią też silniki benzynowe i wysokoprężne o mocy od 81 kW (110 KM) do 96 kW (130 KM). W przypadku wersji hybrydowej plug‑in moc systemowa wyniesie do 165 kW (225 KM). W pojazdach z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi standardowo montowana będzie przekładnia sześciobiegowa, natomiast ośmiobiegowy automat stanowi opcję w połączeniu z mocniejszymi jednostkami i zelektryfikowaną hybrydą plug‑in.
Nowa Astra Sports Tourer ma 4642 mm długości, 1860 mm szerokości i 1480 mm wysokość. Za sprawą wyjątkowo krótkiego przedniego zwisu samochód jest o 60 mm krótszy od poprzedniej generacji, ale ma znacznie większy rozstaw osi, wynoszący 2732 mm (+70 mm). Wymiar ten jest zwiększony o 57 mm w porównaniu z Astrą hatchback. To oznacza wyraźnie bardziej obszerne wnętrze.
Bagażnik nowej Astry Sports Tourer ma 608 litrów pojemności przy rozłożonych tylnych siedzeniach i 1634 litrów po ich złożeniu. Po złożeniu oparć tylnej kanapy dzielonej w proporcji 40:20:40 (wyposażenie standardowe) podłoga części bagażowej jest zupełnie płaska. W wersji hybrydowej plug‑in z litowo-jonowym akumulatorem pod podłogą, bagażnik ma odpowiednio 548 lub 1574 litrów pojemności.
W pojazdach napędzanych wyłącznie silnikami spalinowymi przestrzeń bagażową optymalizuje opcjonalna ruchoma podłoga “Intelli-Space”. Jej położenie można regulować jedną ręką, zmieniając wysokość lub blokując pod kątem 45 stopni. Dla większej wygody zwijaną osłonę przestrzeni bagażowej można schować pod wyjmowaną podłogą ustawioną nie tylko w górnym, ale i w dolnym położeniu.
Tylna klapa może otwierać się i zamykać automatycznie w reakcji … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS