A A+ A++

W sobotnie południe w galerii handlowej Forum w Gliwicach Wyborcza.pl zainaugurowała akcję “Czuły dotyk”. Promuje ona profilaktykę raka piersi. Powód? Spośród 80 tysięcy wykrywanych co roku przypadków nowotworów u kobiet aż 18 tysięcy dotyczy raka piersi.

W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy ograniczenia związane z COVID-19 spowodowały, że kobiety zrezygnowały z wykonywania badań kontrolnych. A wprowadzone przez placówki medyczne teleporady uniemożliwiły im dostęp do pełnej profilaktyki. Efekt tego jest taki, że część pacjentek po pomoc zwraca się dopiero wtedy, gdy odczuwa już dolegliwości.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRosikowie wypuszczają wyleczone zwierzęta na wolność, te filmy warto zobaczyć
Następny artykułBieg Ulicą Piotrkowską. Mimo złej pogody zawodnicy z całej Polski pobiegli ulicami Łodzi [zdjęcia]