Kwestia zamiany miejsc w samolocie od dawna jest tematem żywych dyskusji w mediach społecznościowych. Jedni twierdzą, że lepiej zaoszczędzić podczas rezerwacji i liczyć na dobre serce współpasażerów. Inni z kolei zwracają uwagę, że niektóre propozycje są sprzeczne z samolotową etykietą, szczególnie gdy oferta obejmuje zamianę na gorsze miejsce. Zwolennicy tej pierwszej opcji zaczęli więc szukać kontrowersyjnych rozwiązań.
Przechytrzył pasażera w samolocie
Alex Bennett wyjaśniła, że podczas ostatniego lotu była świadkiem zaskakującej sytuacji. Jeden z pasażerów podszedł do mężczyzny siedzącego tuż za nią, przy przejściu i zapytał, czy mogliby zamienić miejscami. Argumentował prośbę faktem, że jego dwójka dzieci zajmowała fotele obok.
Podejrzliwy rozmówca upewnił się, że oferowane siedzenie również znajduje się przy przejściu. Po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi zabrał swoje rzeczy i ruszył w wyznaczonym kierunku. Chwilę później podeszła do niego kobieta, która oznajmiła, że miejsce należy do niej. Wówczas oszustwo przebiegłego taty wyszło na jaw.
Zamiana miejsc w samolocie. Pasażerowie tego nienawidzą
Okazało się, że fotel mężczyzny wcale nie znajdował się przy przejściu, a na środku. Oszukany pasażer nie zamierzał wdawać się w awanturę i bez słowa zajął znienawidzone przez wielu podróżnych miejsce. Bennett stwierdziła, że rozumie, że ojciec chciał siedzieć z dziećmi. Potępiła jednak fakt, że aby osiągnąć cel, posunął się do kłamstwa.
Nagranie zdążyło już dotrzeć do blisko 300 tys. użytkowników TikToka i zgromadzić ponad 800 komentarzy. Internauci byli wściekli i skrytykowali nieuczciwego pasażera. Zwrócili uwagę, że zgodnie z samolotową etykietą o zamianę miejsc możemy prosić tylko wtedy, gdy zaoferujemy taki sam lub lepszy fotel. Zauważyli również, że rodzice zawsze powinni rezerwować siedzenia obok dzieci. “Jestem stewardesa i zdarza się to cały czas” – czytamy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS