Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów dostęp do administracji publicznej w dniach 3 listopada – 4 grudnia (z opcją przedłużenia) musi zostać znacząco ograniczony. Nie oznaczy to, że zamykamy się na Państwa sprawy i problemy. Zmieniamy jedynie formę kontaktu na bezpieczniejszą dla wszystkich w dobie pandemii koronawirusa.
Jak załatwić sprawę w Urzędzie Miejskim?
1. Zadzwoń do odpowiedniego wydziału. Pracownik urzędu na pewno pomoże w najlepszy możliwy sposób, pokieruje i podpowie, jak rozwiązać sprawę.
Numery telefonów można znaleźć w zakładach po prawej stronie pod poniższym adresem:
https://um.olecko.pl/strona-20-wydzialy_urzedu_miejskiego.html
2. Skorzystaj z możliwości, które dają Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz platforma E-Urząd (Link do strony WWW platforma E-Urząd). Załóż konto i bez wychodzenia z domu załatw wiele urzędowych spraw.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS