Namysłów, dnia 14.10.2020 r.
BURMISTRZ NAMYSŁOWA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami
w Urzędzie Miejskim w Namysłowie, ul. Dubois 3, 46-100 Namysłów
- Wymagania niezbędne (konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwo umyśle ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- znajomość prawa w zakresie prowadzonych spraw.
- Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonanie zadań na stanowisku):
- preferowane wykształcenie o kierunku ochrona środowiska, inżynieria środowiska lub studia podyplomowe w tym zakresie,
- doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,
- biegła znajomość obsługi sprzętu komputerowego w środowisku Windows, w tym Pakietu Microsoft Office,
- samodzielność,
- umiejętność pracy w zespole,
- kreatywność,
- dobra organizacja pracy, systematyczność, terminowość.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska, a w szczególności:
- udostępnianie informacji o środowisku,
- prowadzenie publicznie dostępnego wykazu dokumentów, wynikającego z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie,
- przeprowadzanie strategicznych ocen oddziaływania na środowisko,
- przeprowadzanie procedury oceny oddziaływania planowanego przedsięwzięcia mogącego zawsze znacząco oddziaływać na środowisko, w tym sporządzanie stosownych decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięć,
- naliczanie opłat i sporządzanie informacji z zakresu korzystania ze środowiska,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań publicznych z zakresu ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego,
- prowadzenie lokalnego monitoringu środowiska,
- podejmowanie zadań związanych z edukacją ekologiczną oraz propagowanie działań proekologicznych i zasad zrównoważonego rozwoju, w tym organizacja konkursów i akcji ekologicznych,
- opracowywanie, aktualizacja i koordynacja realizacji programów ochrony środowiska, planów usuwania wyrobów zawierających azbest oraz sporządzanie opinii dotyczących wojewódzkich planów i programów z zakresu ochrony środowiska,
- prowadzenie spraw dotyczących przyznawania dofinansowania na realizację zadań, polegających na usuwaniu i utylizacji odpadów niebezpiecznych, zawierających azbest, pochodzących z obiektów budowlanych,
- prowadzenie ewidencji wyrobów zawierających azbest,
- inicjowanie i organizowanie konkursów ofert na realizację zadań gminy z zakresu ochrony środowiska oraz rozliczanie przyznanych dotacji,
- sporządzanie opinii w sprawie zatwierdzenia projektów prac geologiczno-inżynieryjnych,
- sporządzanie opinii w sprawie koncesji na poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobywanie kopalin pospolitych,
- sporządzanie zaświadczeń w sprawie położenia obszarów „Natura 2000”.
- wykonywanie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów o ochronie środowiska oraz występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia przeciw tym przepisom.
- prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska, a w szczególności:
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca administracyjno – biurowa. Stanowisko wyposażone jest w komputer i sprzęt biurowy. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy. Planowane zatrudnienie od dnia 9 listopada 2020 r.
Wynagrodzenie określa rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936 ze zm.) oraz zarządzenie Nr 37/17 Kierownika Urzędu z dnia 8 grudnia 2017 r. w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w Urzędzie Miejskim w Namysłowie, z późn. zm. - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- oświadczenie dotyczące danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów określających przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Namysłowie,
- oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych, tj. Urząd Miejski w Namysłowie dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru na wolne stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami. Dane osobowe podaję dobrowolnie i oświadczam, że są zgodne z prawdą.”
- O stanowisko mogą ubiegać się, poza obywatelami polskimi, również obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami ”:
- osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Namysłowie, ul. Stanisława Dubois 3,bud A, pok. Nr 12,
- drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Namysłowie, ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów,
- w terminie do dnia 26 października 2020 r. do godz. 16:00.
Dopuszcza się składanie dokumentów drogą elektroniczną na adres: , opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, w rozumieniu ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1173).
Za termin złożenia dokumentów przesłanych drogą pocztową lub elektroniczną uważa się datę ich wpływu do Urzędu Miejskiego, a w przypadku dokumentów przesłanych drogą elektroniczną, również godzinę ich wpływu.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
- Niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru informacja o wyniku naboru kandydatów zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Namysłowie.
- Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.
- Braki formalne w złożonej dokumentacji powodują odrzucenie oferty.
- Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy.
- W stosunku do czynności związanych z naborem nie przysługuje droga odwoławcza.
- Nabór kandydatów na stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami odbywać się będzie zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) oraz zarządzenia Nr 426/VIII/20 Burmistrza Namysłowa z dnia 22 lipca 2020 r. w sprawie naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Miejskim w Namysłowie oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Namysłowie oraz na wolne stanowisko kierownika gminnej jednostki organizacyjnej na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że: | |
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA | Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Namysłowie reprezentowany przez Burmistrza Namysłowa. |
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA | Adres pocztowy: ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów Adres e-mail: [email protected] Numer telefonu: +48 77 4190300 |
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH | Administrator – wyznaczył inspektora ochrony danych Pana Jana Hołowacza, zktórym może się Pani / Pan skontaktować poprzez: adres e-mail [email protected] numer telefonu + 48 77 4190351 pisemnie pod adresem ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. |
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA | Pani / Pana dane będą przetwarzane w oparciu o przepisy prawa, w szczególności Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych oraz innych przepisów szczególnych i ich podanie jest niezbędne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Namysłowie oraz na wolne stanowisko kierownika gminnej jednostki organizacyjnej. |
ODBIORCY DANYCH | Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym, zgodnie z przepisami prawa, osobom i podmiotom, które reguluje cel przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. |
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH | Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz innych przepisów prawa oraz wewnętrznych regulaminów. |
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH | Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, sprostowania, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz do przenoszenia danych, a także do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania do momentu wycofania zgody. |
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO | Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie dotyczących Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO. |
INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH | Podawanie przez Panią/Pana danych osobowych może być wymogiem ustawowym, warunkiem zawarcia umowy lub dobrowolne. |
BURMISTRZ
/-/ dr Bartłomiej Stawiarski
Dokumenty do pobrania:
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS