Data publikacji:
20.05.2020
Ogłaszamy konkurs fotograficzny “Mój Zgierz”
W konkursie fotograficznym “Mój Zgierz” może wziąć udział każdy mieszkaniec Gminy Miasto Zgierz. Wystarczy w dniach 20.05. – 31.05.2020 roku przesłać nam zdjęcie wykonane w przestrzeni miejskiej (oraz wypełnić stosowny formularz – załączniki do pobrania poniżej).
Najlepsze prace zostaną wystawione, laureaci konkursu otrzymają też nagrody rzeczowe.
Co powinniście wiedzieć? Każda osoba może przesłać jedno zdjęcie (na adres e-mail: [email protected] lub poprzez profil fb @Miasto Zgierz). Oczywiście wysyłamy fotografie własnego autorstwa.
Rozstrzygnięcie konkursu 2 czerwca br., prace zostaną wystawione w przestrzeni miejskiej w okolicy pierwszego weekendu czerwcowego – wtedy obchodzimy Święto Miasta Zgierza.
Powodzenia!
***
Regulamin konkursu fotograficznego “Mój Zgierz”
- Organizatorem konkursu jest Prezydent Miasta Zgierza.
- Konkurs jest skierowany do mieszkańców Gminy Miasto Zgierz.
- Celem konkursu jest:
– promocja Gminy Miasto Zgierz,
– aktywizacja mieszkańców w kontekście Święta Miasta Zgierza. - Przedmiotem konkursu jest zgłoszenie przez uczestnika jednego zdjęcia przedstawiającego Gminę Miasto Zgierz.
- Zgłaszać można jedynie zdjęcia własnego autorstwa. Przesłanie zdjęcia na konkurs jest jednoznaczne z zadeklarowaniem posiadania praw autorskich do zdjęcia.
- Zgłoszenia dokonuje się w formie zdjęcia w formacie JPG, w pliku nieprzekraczającym 5 MB. Zgłoszenia należy wysłać na adres e-mail: [email protected] w formie załącznika lub poprzez portal społecznościowy Facebook – profil @MiastoZgierz.
- Do zgłoszenia należy dołączyć podpisany formularz zgłoszeniowy (wg wzoru w załączniku nr 1) w formie skanu.
- Do zgłoszenia niepełnoletni uczestnicy są zobowiązani dołączyć zgodę rodzica/opiekuna na udział w konkursie (wg wzoru z załącznika nr 2 do regulaminu).
- Zdjęcie może zawierać dowolny fragment przestrzeni miejskiej Gminy Miasto Zgierz, tematyka jest dowolna i zależy od inwencji twórcy zdjęcia.
- Zdjęcie należy przesłać w terminie od 20 maja 2020 r. do 31 maja 2020 r. Zdjęcia przesłane po ww. terminie nie zostaną włączone do konkursu.
- Biorąc udział w konkursie, uczestnik akceptuje jego regulamin.
- Organizator powoła komisję konkursową składającą się z przedstawicieli organizatora, która będzie nadzorowała przebieg konkursu.
- Zgłoszone zdjęcia będą podlegały ocenie przez komisję konkursową według następujących kryteriów: oryginalność, kreatywność, budowanie pozytywnego wizerunku Gminy Miasto Zgierz.
- Decyzje komisji konkursowej są ostateczne.
- Co najmniej pięć najwyżej ocenionych zdjęć zostanie wydrukowanych i wystawionych w przestrzeni miejskiej. Autorzy wystawionych prac otrzymają nagrody rzeczowe ufundowane przez Gminę Miasto Zgierz.
- Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie Urzędu Miasta Zgierza www.umz.zgierz.pl oraz portalu społecznościowym Facebook – profilu @MiastoZgierz do 02 czerwca 2020 r.
- O terminie premiery wystawy oraz dacie i miejscu wręczenia nagród mieszkańcy zostaną poinformowani indywidualnie – telefonicznie lub mailowo.
- Prace nie spełniające wymogów regulaminowych nie będą brały udziału w konkursie.
- Przekazując pracę na konkurs uczestnik wyraża zgodę na wystawienie pracy w przestrzeni publicznej oraz na stronie internetowej oraz profilu Facebook organizatora. A także wykorzystywanie zdjęcia w celach promocyjnych Gminy Miasto Zgierz.
- Administratorem danych osobowych uczestników konkursu jest Prezydent Miasta Zgierza z siedzibą w Zgierzu, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
- Dane osobowe uczestników będą przetwarzane wyłącznie na potrzeby realizacji konkursu “Mój Zgierz”, w celu promocji Gminy Miasto Zgierz.
- Uczestnicy mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane osobowe uczestników konkursu będą przetwarzane do czasu jego zakończenia, z wręczeniem nagród włącznie, a następnie przez okres archiwizacji dokumentacji.
- Podanie danych osobowych przez uczestników jest dobrowolne lecz niezbędne dla uczestnictwa w konkursie.
- Odbiorcami danych uczestników będą podmioty – podwykonawcy Urzędu Miasta Zgierza (podmioty przetwarzające) np. firmy prawnicze lub informatyczne.
- W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych uczestnicy mogą skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: [email protected] lub epuap.gov.pl skrytka epuap:/4ebn4d0m4f/skrytka; lub pisemnie na adres Urzędu Miasta Zgierz wskazany powyżej.
- Organizator może wykluczyć uczestnika z udziału w konkursie w przypadku naruszenia przez uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu.
- Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie bez powiadamiania uczestników i bez podania przyczyn.
- Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania konkursu lub zmiany terminów bez podania przyczyny.
Na podstawie Zarządzenia Nr 134/VIII/2020 Prezydenta Miasta Zgierza z dnia 19 maja 2020 r. w sprawie ogłoszenia konkursu fotograficznego „Mój Zgierz”
Do pobrania:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS