Program “Pytanie dnia” jest emitowany w TVP zaraz po “19:30”. Główny serwis informacyjny Telewizji Polskiej cieszy się sporą widownią, choć jej odpływ po zmianie władzy jest widoczny. Większa część widzów ogląda też początek “Pytania dnia”, ale nowy format TVP, który startuje z milionem oglądających (telewizyjna Jedynka emituje pierwsze minuty programu), ostatecznie przyciąga jedynie ich ułamek. Jak wyliczają Wirtualne Media, rozmowy dziennikarzy telewizji publicznej z politykami zatrzymują przy odbiornikach średnio 145 tys. osób.
Program wystartował 2 kwietnia, a więc niespełna trzy tygodnie temu. Wcześniej widzom pokazywano “Gościa 19:30”, a przedtem, jeszcze za czasów “starej” TVP, “Gościa Wiadomości”. Format puszczano zaraz po “Wiadomościach”, które zniknęły z ramówki po przejęciu TVP przez nowe władze.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
“Gość Wiadomości” lepszy niż “Pytanie dnia”? Miał kilkakrotnie wyższą oglądalność
W 2023 r. program “Gość Wiadomości” cieszył się widownią średnio złożoną z 600 tys. osób. Wywiady z politykami wówczas również miały gorszą oglądalność niż główne, wieczorne wydanie programu informacyjnego, ale teraz dysproporcja jest większa. Wtedy (grudzień 2023) “Wiadomości” oglądane były przez 2,7 mln widzów.
Oglądalność “19:30” i “Pytania dnia” w TVP
Obecnie odpowiednik “Wiadomości”, czyli program “19:30”, śledzi około 1,6 mln osób (dane z marca 2024 r.). Widownia jest mniejsza o około 1 milion widzów. Na “Pytanie dnia” przy telewizorach zostaje mniej niż 10 proc. oglądających “19:30” – średnio 145 tys. osób.
Program publicystyczny jest emitowany codziennie (poza weekendami) od 19:55 i trwa 20 minut.
Wszystkie wywiady dziennikarzy TVP z politykami (Tomasz Siemoniak, Borys Budka, Aleksander Kwaśniewski, Barbara Nowacka, Roman Giertych, Szymon Hołownia i inni) można znaleźć na vod.tvp.pl. Do tej pory powstało 15 odcinków.
W najnowszym odcinku podcastu “Clickbait” pochylamy się nad “Mocnym tematem” Netfliksa, załamujemy ręce nad szokującą decyzją Disney+, rzucamy okiem na “Nową konstelację” i jedziemy do Włoch z “Ripleyem”. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS