Nowa oferta, za którą odpowiada Rahul Titus, Global Head of Influence, pomoże klientom wykorzystywać wiarygodne autorytety branżowe do budowania świadomości i reputacji marki oraz wzmocnienia zaangażowania pracowników. Ogilvy PR już oferuje nową usługę takim klientom jak IBM, Samsung Business i Vodafone Business.
Ogilvy PR uruchamia globalną usługę z zakresu Business Influence
– Business Influence to nowy obszar rozwoju w marketingu influencerskim. Podobnie jak w przypadku sektora B2C, w B2B chodzi o budowanie zaufania, autentyczność i wiarygodność, które przynoszą więcej wartości niż agresywne działania sprzedażowe. Firmy i marki, które dobrze to rozumieją, są przygotowane na czerpanie korzyści z ciągle rosnącego sektora twórców treści. Przyszłość Business Influence to prawdziwi ludzie wywierający realny wpływ – mówi Rahul Titus, Global Head of Influence.
Według Forbesa, 90% dzisiejszych odbiorców B2B, do których adresowane są działania sprzedażowe, nie ufa już komunikatom sprzedażowym, ale 92% nabywców B2B zgadza się, że zaangażowałoby się, gdyby zwracała się do nich osoba będąca znanym autorytetem w branży. Autentyczna wiarygodność Business Influence wyprzedziła agresywne działania sprzedażowe jako podstawę rozwoju B2B, jednak nadal potrzebna jest pomoc, aby uwolnić potencjał. 74% Marketerów B2B zgadza się, że marketing influencerski poprawia relacje z markami, jednak tylko 19% prowadzi stałe programy influencerskie. Przewiduje się, że globalny marketing influencerski w biznesie wygeneruje blisko 11,7 mld USD przychodów do końca 2022 roku.
– Wywieranie wpływu w biznesie nie jest niczym nowym, ale wiele firm wykorzystywało tylko niewielką część potencjału tej działalności. Do tej pory prowadziliśmy w Polsce projekty, które wykorzystywały elementy Business Influence, ale nie na taką skalę. Nie był to strategiczny, usystematyzowany proces, a raczej działania projektowe. Mocno wierzymy, że Business Influence pozwoli nam na świeże spojrzenie na komunikacje B2B, co się przełoży na wymierne rezultaty dla naszych klientów. – powiedział Michał Olbrychowski, Managing Director, Ogilvy PR Polska.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS