A A+ A++

Toyota Hilux to pierwszy, ale nie ostatni samochód terenowy w tym programie. Choć tak naprawdę to mamy tu do czynienia z pick-upem, czyli autem użytkowym. Jednak legenda hiluxa pozwala mu dołączyć do offroadowych ikon.

Nowy Hilux otrzymał wreszcie mocniejszy silnik, który generuje 204 KM i 500 Nm. Dzięki temu dołączył do grona tych mocniejszych pick-upów. Czy to ma jakiekolwiek przełożenie na jazdę w terenie? Owszem. Mocniejsza jednostka rozpędza auto przed wzniesieniem sprawniej, a też nie słabnie, kiedy trzeba pokonać oporny, piaszczysty teren. Lepsza dynamika to rzecz istotna, pomimo zastosowania w terenówkach reduktora.

Poza tym nie zmienia się nic. Konstrukcja zawieszenie wciąż pozostaje klasyczna, ale jego zestrojenie uważam za jedno z najlepszych w tej klasie. Hilux to twardy pojazd terenowy i użytkowy. Taki, jak być powinien.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHamilton optymistą po treningach
Następny artykułJach grochem o ścianę: ten basen nam się należy