A A+ A++

Centrale abonenckie przez lata odgrywały kluczową rolę w firmowej komunikacji. W ciągu ostatnich kilku lat ich znaczenie zmniejszyło się na skutek ekspansji usług chmurowych i telefonii mobilnej. Jak wynika z danych IHS Markit, w 2017 roku globalne przychody ze sprzedaży tych urządzeń wyniosły 5,7 mld dolarów – 8% mniej niż rok wcześniej. W tym samym okresie obroty w segmencie systemów zunifikowanej komunikacji wzrosły o 5%. Jego niekwestionowanym liderem jest Microsoft, który k … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNajlepsze słodycze na prezent – czy warto przepłacać?
Następny artykuł“Tam, na detoksie, nie jest tak źle…” – moja subiektywna relacja z odwyku