A A+ A++

Po pięciu sezonach współpracy nastąpiło rozstanie Saubera i Alfy Romeo. Sauber Group zostało bowiem zakupione przez Audi, chociaż niemiecka marka na dobre chce dołączyć do F1 dopiero w 2026 roku.

W trakcie sezonu pojawiły się pogłoski o możliwym nawiązaniu współpracy z Haasem, co pozwoliłoby zachować Alfę Romeo w stawce F1. Ofertę jednak odrzucono.

– Czy chcieliśmy powtórzyć doświadczenie bycia sponsorem tytularnym zespołu z tymi samymi warunkami, ale za dwa razy wyższą cenę? – komentował Imparato na łamach dziennika Quest France.

– Nie, ponieważ to nie wniosłoby niczego nowego, a ja muszę inwestować pieniądze w rozwój swoich produktów. Zostanie sponsorem innego zespołu i rozpoczęcie tej samej historii nie ma sensu.

Czytaj również:

Wiele mówi się jednak o możliwym zaangażowaniu Alfy w World Endurance Championship. Decyzja jeszcze nie zapadła.

– Jeśli to zrobię, to nie jako sponsor, ale właściciel – kontynuował Imparato. – I po drugie, zaangażowanie byłoby długoletnie. Nie krócej niż 3 lata. Jeden lub dwa sezony na przygotowanie.

– Bilans ekonomiczny mnie jeszcze nie przekonał, a nie narażę firmy na ryzyko, wysyłając w obszary, które przynoszą stratę. Istnieje pewne zagrożenie inflacją, zwiększającą wydatki w endurance. Zaczyna to wyglądać podobnie do tego, co działo się w 2015 roku. Jednak na pewno chciałbym się w coś zaangażować, więc ciężko pracujemy. Jak tylko znajdziemy coś, co działa, powiemy o naszym programie.

Czytaj również:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZnany youtuber przetestował jedzenie na jarmarku w Katowicach. “Chcesz jeść? Nie idź tam”
Następny artykułMiędzy ekonomią a ekologią. Trendy na rynku opakowań 2023