Pod koniec ubiegłego roku na Targu Siennym w Gdańsku stanęła ogromna Lodowa Góra i kilkudziesięciometrowa zjeżdżalnia w jednym, przygotowana przez agencję DDB Warszawa dla marki McDonald’s. Teraz przedstawiamy, jak #OdKulis wyglądała realizacja akcji. W cyklu #OdKulis pokazujemy, jak wyglądają najciekawsze kampanie i działania od wewnątrz: jak w praktyce wygląda realizacja, z jakimi najtrudniejszymi wyzwaniami muszą się zmierzyć twórcy oraz jakie nieplanowane i zaskakujące zdarzenia miały miejsce. Teraz przedstawiamy kulisy akcji „Lodowa góra nad morzem”, zrealizowanej przez agencję DDB Warszawa dla marki McDonald’s.
O kulisach realizacji akcji opowiada Jan Mirosław, creative client partner dla McDonald’s w DDB Warszawa i współautor koncepcji wydarzenia.
Autorzy i pomysłodawcy
Wymyśliliśmy tę akcję w DDB Warszawa, a wyprodukowaliśmy ją razem z Papaya Films. Media zaplanowało OMD, a PR – 24/7.
Pomysł
Pomysł na przeniesienie gór…
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS