Microsoft zainwestował ostatnio w Xboxa grube miliardy dolarów. Dzięki temu może niedługo zdetronizować Sony i jego PlayStation.
Historia rywalizacji potrafi być piękną i nawet romantyczną opowieścią. W koszykówce to choćby Magic Johnson kontra Larry Bird. W tenisie to Sampras kontra Agassi. W wyścigach samochodowych to niegdyś Ford kontra Ferrari w Le Mans, a potem Ferrari kontra McLaren w Formule 1. Podobne sportowe emocje bywają w rywalizacji także innych marek w biznesie. BMW z Mercedesem czubi się i lubi niemal od zawsze. Największe emocje potrafiły wzbudzać rywalizacje napojów gazowanych, a w przypadku pojedynku Coca-Cola kontra Pepsi był czas, gdy nie brano jeńców, a bitwy na reklamy zapisały się w historii branży reklamowej.
Biznesowo jak Apple z PC
W technologiach…
Szanowny Czytelniku, możesz przeczytać cały artykuł
– wystarczy, że dołączysz do subskrybentów Sieci Przyjaciół.Jeżeli masz wykupiony dostęp do Sieci Przyjaciół zaloguj się na swoje Konto Czytelnika
Wybierz subskrypcję:
Przejdź na stronę ofertową
Wybierz cyfrową prenumeratę tygodnika Sieci, a dodatkowo otrzymasz dostęp do magazynu wSieci Historii i do artykułów
na portalu wPolityce.pl.Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS