A A+ A++

“Niepokojące wydaje mi się przewrócenie na plecy. Bo przecież można narysować domek zawarty w literze “P”, który jednak stoi jak należy – tak po poznańsku” – poprosiliśmy ekspertów, by ocenili, czy nowa identyfikacja wizualna miasta jest nowoczesna i może się z Poznaniem kojarzyć.

Przewrócona literka “P”, która ma przypominać dom, wpisana w kształt poznańskiego herbu i kolor zielony, który ma kojarzyć się z poznańską zielenią. Tak wygląda nowe logo Poznania. 15 maja, podczas odbywającego się w Poznaniu międzynarodowego kongresu Impact’24, prezydent Poznania, Jacek Jaśkowiak zaprezentował nową identyfikację wizualną dla miasta z hasłem: “Jesteś u siebie”.

Prace nad nową strategią marketingową rozpoczęły się w styczniu 2023 roku, chociaż przymiarki do tego były już wcześniej. Za projekt odpowiada Maciej Kawecki ze studia Brandburg.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Megalopolis” Coppoli to porażka artystyczna? “Płytki i fatalnie zagrany”
Następny artykułPolska skazana na pożarcie w meczu z USA