24.03.2021r. 07:00
1 kwietnia, równolegle z wejściem w życie e-taryfy dla elektromobilności, GreenWay Polska obniży opłaty abonamentowe i zmieni ceny usług ładowania. Dzięki e-taryfie, podniesie również ograniczoną do tej pory moc stacji DC do 50 kW.
W związku z tym od 1 kwietnia, wraz z wejściem e-taryfy, GreenWay Polska zwiększy moc około czterdziestu stacji ładowania z obecnych 40 kW do maksymalnej ich mocy technicznej na poziomie 50 kW.
Część naszych ładowarek ma moc ograniczoną do 40 kW z uwagi na wysokie stałe opłaty dystrybucyjne – komentuje Rafał Czyżewski. – Obniżenie tych opłat w e-taryfie pozwala nam na podniesienie mocy i skrócenie czasu ładowania. Chcemy, aby pozytywne efekty tej zmiany odczuli jak najszybciej nasi klienci.
W przypadku kilkunastu stacji o obniżonej mocy, proces ten będzie rozłożony w czasie ze względu na konieczność zmiany mocy przyłączeniowej. To już leży po stronie zakładów energetycznych.
Równolegle z wdrożeniem e-taryfy GreenWay Polska zmienia swój cennik. W nowym cenniku plany abonamentowe są jeszcze bardziej opłacalne dla klientów. O 10 zł obniżone zostały miesięczne opłaty abonamentowe.
Zmienią się również ceny usług ładowania. Stali klienci GreenWay, którzy korzystają tych planów zapłacą także o kilka lub kilkanaście (zależy od programu abonamentowego) groszy mniej za kWh energii podczas ładowania auta ładowarką AC. Dzięki temu kierowcy korzystający z planów Energia Max i Plus będą mogli rozliczać usługi ładowania po najniższych cenach dostępnych na rynku. Już przy przebiegu 300 km w miesiącu opłaca się zmienić plan na Energia Plus, aby za jedyne 29,99 zł miesięcznie znacząco obniżyć koszty ładowania samochodu.
W nowym cenniku kilkukrotnie zmniejszyły się opłaty za minutę po przekroczeniu limitu czasu na ładowanie ze stacji AC (z 0,40 zł do 0,05 zł). W planach korzystnych cen znacznie zwiększone zostały także limity minut (do 360 i nawet 480 minut) i czasy bezpłatnego postoju przy ładowaniu AC (w tym wypadku opłaty za postój nie obowiązują w nocy).
GreenWay wychodzi tym samym naprzeciw trendom rynkowym związanym ze sprzedażą samochodów elektrycznych o większych pojemnościach baterii oraz sugestiom klientów odnośnie wydłużenia limitów czasowych bez dodatkowej opłaty za minuty.
“Zmiany w naszym cenniku dopasowują naszą ofertę do potrzeb kierowców samochodów elektrycznych. Wprowadzając je staraliśmy się uwzględnić nie tylko wprowadzenie e-taryfy, ale także zgłaszane postulaty od naszych klientów, w tym w zakresie wydłużenia okres ładowania bez pobierania dodatkowych opłat za minuty” – wyjaśnia Rafał Czyżewski.
ELEKTROMOBILNOŚĆ – branża w której dzieje się teraz najwięcej
Warto sprawdzić
TOP3 newsów, to się teraz czyta
- Do Funduszu Transformacji Energetyki, który zasilany będzie środkami ze sprzedaży uprawnień do emisji CO2, może trafić ponad 35 mld zł
- Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska planuje uruchomić program wspierający rozbudowę infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych
- Saudi Aramco ma największe szanse na przejęcie większości aktywów Grupy Lotos.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS