Tak, bo wzrosły koszty funkcjonowania całej naszej branży, a dodatkowo podniosły je jeszcze nakładane na nas różne wymogi związane z ochroną środowiska i gospodarką odpadami. Prowadzenie i funkcjonowanie przedsiębiorstwa w tej branży jest dziś obarczone zdecydowanie dużo większą liczbą obowiązków niż jeszcze pięć lat temu.
Chińscy producenci kaloszy, którzy okopali się na polskim rynku, to duża przeszkoda w rozwijaniu biznesu?
Chińscy producenci zdominowali import gumowego obuwia do Polski i całej Europy, stosując metodę zamordyzmu cenowego. Ich produkty wjeżdżają do Europy na znikomych cłach i bez żadnej faktycznej kontroli pod względem wymogów UE. Nie gramy z nimi na równych zasadach. Natomiast konkurencja pomiędzy producentami polskimi i europejskimi odbywa się raczej na zdrowych zasadach.
Kalosze to produkt wysokomarżowy?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS