Dobrym przykładem jest apartamentowiec Oriental Residences przy Fifth Avenue w Nowym Jorku, budowany przez sieć Mandarin. Wśród oferowanych nabywcom lokali atrakcji są m.in. posiłki przygotowywane przez osobistych szefów kuchni, możliwość korzystania z usług lokajów, sommelierów, barmanów oraz działająca w budynku autorska restauracja Daniela Bouluda. Podobną inwestycję w Miami realizuje sieć butikowych hoteli Standard.
Za to do obsługi mieszkańców w Brooklyn Point, nowym projekcie apartamentowym zlokalizowanym w centrum modnej nowojorskiej dzielnicy, zatrudniona została agencja Meet Resident. Na co dzień Meet Resident pracuje przy organizowaniu eventów z wyższej półki z szefami kuchni restauracji wyróżnionych gwiazdkami Michelin. W Brooklyn Point ma odpowiadać za wspólne degustacje, dobieranie nowych roczników win czy umożliwianie wcześniejszych dostępów do wydarzeń artystycznych. To wszystko ma zapewnić poczucie wyjątkowości mieszkania w nowym apartamentowcu. Zresztą wspólne degustacje mają być swego rodzaju tłem dla wydarzenia, którego główną wartością będzie możliwość socjalizowania z innymi mieszkańcami oraz budowanie społeczności (eliminującej anonimowość, o ile ktoś tego oczywiście sobie życzy).
Za to Waldorf Astoria w swoim nowym projekcie w Miami chce połączyć dostęp do usług hotelowych, z których słynie ich sieć, z luksusową przestrzenią coworkingową dla ponad setki osób. Założeniem jest, by mieszkańcy Miami Waldorf Astoria Residence, nie wychodząc z budynku, mogli w nim pracować, ćwiczyć, jeść i odpoczywać, spędzając większość dnia. Oprócz standardowych stref sportowych – jak basen, siłownia, sale do jogi – apartamentowiec oferuje też sporą salę zabaw dla dzieci, która dla rodziców pracujących w domu staje się coraz bardziej poszukiwanym udogodnieniem.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS