Na konferencji prasowej minister podkreślał kompletność inwestycji oraz potrzebę realizacji obwodnicy z uwagi na bezpieczeństwo mieszkańców miasta.
-Udała się ta inwestycja. Wiemy, że spełnia wszystkie standardy, ale także spełnia oczekiwania mieszkańców, bo to właśnie mieszkańcom regionu ta droga jest dedykowana. Bardzo żałuję, że ta droga nie powstała przed dziesięciu laty, bo gdyby tak się stało, nie doszło by do kilkudziesięciu śmiertelnych wypadków drogowych – mówił Andrzej Adamczyk.
Do słów ministra nawiązała wojewoda Ewa Leniart.
-Istniejąca dotychczas w Łańcucie infrastruktura nie gwarantowała ani bezpieczeństwa, ani płynności ruchu. Dzisiaj przebudowywany odcinek, w ramach którego powstają ronda oraz całej infrastruktura towarzysząca – czyli chodniki oraz ścieżki rowerowe – to jest gwarancja tego, że wszyscy użytkownicy drogi krajowej nr 94 na tym odcinku będą mogli czuć się bezpiecznie – podkreślała Ewa Leniart.
Problemy po opadach deszczu zostaną rozwiązane
Starosta łańcucki uzyskał zapewnienie ze strony GDDKiA, że problemy z odwodnieniem drogi i sąsiednich posesji, które wyniknęły po ostatnich opadach deszczu, zostaną rozwiązane i naprawione.
Termin realizacji inwestycji skończył się we wrześniu. Wartość modernizacji odcinka drogi krajowej nr 94 Łańcut – Głuchów wyniosła prawie 120 milionów złotych. Pieniądze na realizację inwestycji pochodzą z Rządowego Programu Budowy Dróg Krajowych.
Ekrany akustyczne
Jak udało się nam dowiedzieć. Ekrany mają być w najbliższym czasie dołożone, tam gdzie w pierwotnym projekcie ich nie było a są potrzebne.
Poseł Kazimierz Gołojuch, przypomniał o innych ważnych dla mieszkańców inwestycjach realizowanych w Łańcucie.
– Trwają pracę przy realizacji bezkolizyjnego skrzyżowania DW 877 z magistralą kolejową nr 91 na osiedlu Podzwierzyniec. To inwestycja realizowana na zasadzie “zaprojektuj i buduj”, niezwykle potrzebna aby upłynnić ruch w tej części miasta – przypomniał poseł.
Tunel ma być gotowy już 2023 roku w Za 2 lata tunel w Łańcucie
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS