A A+ A++

Droga wojewódzka nr 223 między Bydgoszczą a Białymi Błotami jest bardzo ruchliwa. Oddane do użytku latem ubiegłego roku za rogatkami miasta rondo turbinowe ułatwiło życie kierowcom jadącym w stronę Trzcińca i z Miedzynia, ale inwestycja nie rozwiązała problemu korków. Za Białymi Błotami krzyżują się przecież drogi S5 i S10, więc do ruchu lokalnego dochodzą samochody dojeżdżające do tras ekspresowych. Przetarg na STEŚ dotyczył właśnie połączenia Bydgoszczy z tym węzłem, które de facto będzie obwodnicą sąsiedniej miejscowości.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPolicja Opole: Punkty sprzedaży fajerwerków pod lupą opolskich policjantów
Następny artykułPogłębianie Pilicy zakończone