AB.6740.7.2021 |
Głubczyce, 25 lutego 2022r. |
OBWIESZCZENIE
STAROSTY GŁUBCZYCKIEGO
o wydaniu decyzji o zezwoleniu
na realizację inwestycji drogowej
Działając na podstawie art. 11f ust. 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity, Dz. U. z 2022r., poz. 176) oraz zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity, Dz. U. z 2021r., poz. 735 wraz z późn. zmianami)
podaję do wiadomości
na wniosek Burmistrza Głubczyc z dnia 29 listopada 2021r.
(data wpływu wniosku 2 grudnia 2021r.)
została wydana decyzja nr 1/D/2022 w dniu 25 lutego 2022r.
o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
dla zadania:
budowa drogi gminnej w ramach zadania
pn. „budowa ciągu ulic w działkach nr 199/14, 199/15,
205/62, 205/68, 1323, 1346 w Głubczycach”
Zgodnie z wnioskiem planowana inwestycja realizowana będzie w jednostce ewidencyjnej Głubczyce – miasto, obrębie ewidencyjnym Głubczyce na działkach o numerach ewidencyjnych:
1. w liniach rozgraniczających teren inwestycji, stanowiące obecnie pas drogowy drogi gminnej w ciągu ul. Wrocławskiej, w zakresie przebudowy (włączenia projektowanej drogi gminnej do istniejącej drogi gminnej): nr 881;
2. w liniach rozgraniczających teren inwestycji, stanowiące obecnie pas drogowy drogi gminnej w ciągu ul. Akacjowej, w zakresie przebudowy (włączenia projektowanej drogi gminnej do istniejącej drogi gminnej): nr 1223;
3. w liniach rozgraniczających teren inwestycji, stanowiące obecnie pas drogowy drogi powiatowej w ciągu Alei Lipowej, w zakresie przebudowy (włączenia projektowanej drogi gminnej do drogi powiatowej): nr 198;
4. w liniach rozgraniczających teren inwestycji, stanowiące obecnie pas drogowy drogi powiatowej w ciągu ul. Żeromskiego, w zakresie przebudowy (włączenia projektowanej drogi gminnej do drogi powiatowej): nr 208/1 i nr 208/2;
5. w liniach rozgraniczających teren inwestycji, mające stanowić pas drogowy drogi gminnej, w zakresie budowy wraz z podziałem nieruchomości:
L.p. |
Nr działki pierwotny |
Nr działki po podziale, przeznaczonej pod inwestycję drogową |
Nr działki po podziale, nie objętej inwestycją |
1. |
1343 |
1343/1 |
1343/2 |
2. |
1344 |
1344/1 |
1344/2 |
numery działek po podziale, przeznaczone pod inwestycję drogową przeznaczone są do włączenia do pasa drogowego dróg gminnych;
6. w liniach rozgraniczających teren inwestycji, mające stanowić pas drogowy drogi gminnej, w zakresie budowy wraz z podziałem nieruchomości i wygaszeniem prawa użytkowania wieczystego:
L.p. |
Nr działki pierwotny |
Nr działki po podziale, przeznaczonej pod inwestycję drogową |
Nr działki po podziale, nie objętej inwestycją |
1. |
199/6 |
199/27 |
199/26 |
numery działek po podziale, przeznaczone pod inwestycję drogową przeznaczone są do włączenia do pasa drogowego dróg gminnych oraz planowane do przejęcia na rzecz Gminy Głubczyce;
7. w liniach rozgraniczających teren inwestycji, mające stanowić pas drogowy drogi gminnej, w zakresie budowy wraz z podziałem nieruchomości i wygaszeniem ograniczonego prawa rzeczowego w postaci użytkowania:
L.p. |
Nr działki pierwotny |
Nr działki po podziale, przeznaczonej pod inwestycję drogową |
Nr działek po podziale, nie objętej inwestycją |
1. |
1346 |
1346/2 |
1346/1 1346/3 1346/4
|
numery działek po podziale, przeznaczone pod inwestycję drogową przeznaczone są do włączenia do pasa drogowego dróg gminnych oraz planowane do przejęcia na rzecz Gminy Głubczyce;
8. w liniach rozgraniczających teren inwestycji, mająca stanowić pas drogowy drogi gminnej, w zakresie budowy: nr 199/15, nr 199/14, nr 205/62, nr 205/68 i nr 1323.
Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej będzie jednocześnie decyzją zatwierdzającą projekt podziału nieruchomości oraz zatwierdzającą projekt budowlany.
Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje wykonanie drogi gminnej, która pełnić będzie funkcję drogi dojazdowej „D”. Zasadniczo przekrój drogi to 1×2 (droga jednojezdniowa, dwupasowa, dwukierunkowa) z pasami ruchu o szerokości 2,75m o nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego. Projektowaną konstrukcję nawierzchni przyjęto dla kategorii ruchu KR2 – przy założeniu eksploatacji 20lat i dopuszczalnym nacisku na oś 100kN. Wzdłuż projektowanej drogi zostanie wykonana ścieżka pieszo-rowerowa o szerokości 3,00m oraz chodnik o szerokości 2,00m. Zarówno chodnik jak i ścieżka pieszo-rowerowa połączona zostanie z istniejącą ścieżką pieszą zrealizowaną w Alei Lipowej. Nawierzchnia chodnika oraz ścieżki pieszo-rowerowej zostanie wykonana z kostki betonowej. Jako obramowanie nawierzchni jezdni i zjazdów zaprojektowano krawężniki uliczne betonowe 30x15cm i 22x15cm na ławie betonowej z oporem. Obramowanie chodników zaprojektowano z obrzeży betonowych 30x8cm na ławie betonowej. Projektowana droga zostanie oświetlona lampami ulicznymi typu LED. W celu odprowadzenia wód opadowych zaprojektowano sieć kanalizacji deszczowej wraz ze studniami rewizyjnymi z kręgów betonowych Ø1000 łączonych na uszczelki gumowe oraz budowę wpustów deszczowych Ø500 z osadnikiem. W ramach inwestycji zaprojektowano również kanał technologiczny w postaci kanalizacji teletechnicznej typu ulicznego KTu oraz przepustową Ktp.
Informujemy, że strony mogą zapoznać się z treścią decyzji oraz załączonymi do niej materiałami w Wydziale Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego w Głubczycach, ul. Kochanowskiego 15, 48-100 Głubczyce, pokój nr 306; tel.: 77/4053676, fax.77/4856533 w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałki w godz. 730-1600 i piątki w godz. 730-1500, wtorki, środy i czwartki w godz. 730-1530 oraz złożyć odwołanie na w/w adres Urzędu w terminie 14 dni od daty opublikowania niniejszego obwieszczenia, które jednocześnie zostaje podane do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń w Starostwie Powiatowym w Głubczycach, w Urzędzie Miejskim w Głubczycach, a także w urzędowych publikatorach teleinformatycznych – Biuletynie Informacji Publicznych tych urzędów, a także w prasie lokalnej.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity, Dz. U. z 2021r., poz. 735 wraz z późn. zmianami) zawiadomienie stron o wydanej decyzji uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
z up. Starosty
mgr inż. Aneta Toporowska
Kierownik Wydziału
Budownictwa i Architektury
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS