08.02.2021r. 14:43 08.02.2021r. 13:20
“Uruchamiamy nową markę +Orlen w ruchu+. W ciągu 5 lat chcemy mieć 900 punktów pod tą marką. (…) Łączymy produkty markowe, naszą gastronomię z Ruchem, z punktami, które są w dobrych miejscach” – dodał.
Jak poinformował, w tym roku PKN Orlen i Ruch otworzą pierwszych 40 punktów.
Patrycja Klarecka, członek zarządu Orlenu ds. sprzedaży detalicznej, poinformowała, że nowy format przygotowany został w trzech wymiarach.
Pierwszy z nich to koncept o powierzchni ok. 20 m kw., który zastąpi docelowo obecne kioski Ruchu.
“Chcielibyśmy także wejść w format większy, około sześćdziesięciometrowy, który będzie również opierał się na naszej ofercie gastronomicznej, ale i ofercie sklepowej. Uzupełnieniem tych dwóch formatów będą tzw. kąciki kawowe, które będziemy chcieli postawić w miejscach o wysokim natężeniu ruchu” – powiedziała Klarecka.
Plany Orlenu obejmują też utworzenie sieci automatów do paczek. W tym roku ma być ich 500, a za dwa lata 2 tysiące.
“W czwartym kwartale Orlen chce uruchomić usługę Orlen Paczka. Ma być dostępna początkowo w 5,5 tys. punktów. (…) Paczka powinna dotrzeć do klienta na drugi dzień po jej nadaniu” – powiedziała wiceprezes Patrycja Klarecka.
Polecamy do sprawdzenia:
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS