A A+ A++

Powtarzając za ekspertką, apelujemy: firmy muszą zacząć bardziej angażować się w budowanie kultury dobrostanu, ale skupiając się na rzeczywistych zmianach w organizacji, a nie tylko na deklaracjach i benefitach. Szefowo, szefie, liderko, menadżerze – zastanów się, jaki dajesz przykład w miejscu pracy. A jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, jakie realne korzyści dla twojego biznesu może mieć poprawa dobrostanu osób, które dla ciebie pracują – zapraszamy do obejrzenia i odsłuchania tego (niezwykle potrzebnego chyba nam wszystkim), wydania wideocastu „Forbes Women”. Z Ewą Stelmasiak rozmawia Katarzyna Gaweł.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPotężne zwolnienia Unilever w Europie. Pracę straci jedna trzecia załogi biurowej
Następny artykułUżycie broni na granicy. Sejm uchwalił ustawę