A A+ A++

psols2

Owa “drobna infrastruktura peronowa” to dawny budynek dyżurnego ruchu peronowego. Jego wysokość na pewno przekraczała 2,5 m. Jeśli rozbiórka jest prowadzona bez wyłączania peronu z użytkowania, to takie sytuacje będą się zdarzać. Skoro działo się to już po odjeździe pociągu, to znaczy, że raczej nie było tam pasażerów… Owszem, przydałoby się lepsze zabezpieczenie miejsca robót, ale czy od razu trzeba dawać alarmujące nagłówki?

już oceniałe(a)ś

No1999

@psols2
Trzeba, bo nie ma tematu na wierszówkę.

To ja zapodam temat – czy eko ciepłownia Kortowo może spalać słomę zamiast drewna ?

już oceniałe(a)ś

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułRadny o wyburzeniu stadionu Wisły Kraków. “Obiekt nie powinien nigdy powstać”
Następny artykułCall of Duty Warzone 2 z premierą blisko God of War Ragnarok. Wyciekła data debiutu