Nowa funkcja programu NVIDIA Broadcast może pomóc początkującym streamerom w poprawie jakości swoich transmisji. Osoby, które nie są przyzwyczajone do patrzenia prosto w obiektyw kamery mogą wykorzystać opcję Eye Contact, która dosłownie zrobi to za nie. Funkcja działa w oparciu o technologię deepfake, co oznacza, że nawet gdy nie patrzymy w obiektyw, osoby po drugiej stronie widzą nasz wzrok utkwiony w samym centrum kamery.
Jeśli jesteś nieśmiałym, początkującym streamerem, NVIDIA ma coś specjalnego dla ciebie. Patrzenie w kamerkę podczas transmisji na żywo wydaje się pozornie prostą sprawą. W praktyce, przy większej widowni, zadanie to okazuje się całkiem ciężkie, zwłaszcza jeśli ktoś dopiero zaczyna swoją przygodę ze streamowaniem. Nowe wydanie programu NVIDIA Broadcast w odsłonie 1.4.0 dodaje specjalną funkcję. Eye Contact to nic innego jak deepfake, który w tym przypadku kontroluje to, w jakim kierunku patrzy osoba przed kamerą i sprawia, że widzowie otrzymują obraz, na którym autor wpatruje się prosto w obiektyw. Aby całość wyglądała na tyle wiarygodnie, na ile jest to tylko możliwe, kopiowany jest kolor oczu oraz dodawane są automatyczne mrugnięcia, które mają być tak płynne, że ciężko odróżnić je od rzeczywistości.
Eye Contact to nic innego jak deepfake, który w tym przypadku kontroluje to, w jakim kierunku patrzy osoba przed kamerą i sprawia, że widzowie otrzymują obraz, na którym autor wpatruje się prosto w obiektyw.
Technologia może być również stosowana przez twórców korzystających z kilku ekranów, na których rozmieszczone są wskazówki i podpowiedzi. Eye Contact powinien sprawdzić się także podczas wirtualnej rozmowy o pracę. Zastosowań jest całe mnóstwo. Na prezentowanym przez NVIDIĘ krótkim wideo możemy zaznajomić się z działaniem tej technologii. Opublikowane przez redaktora The Verge nagranie pokazuje, jak Eye Contact radzi sobie w praktyce.
Widoczne są pewne niedociągnięcia, jak dynamiczne przeskoki lub problemy przy mruganiu/mrużeniu oczu. Na pochwałę zasługuje jednak fakt, że funkcja działa nawet przy założonych okularach. Należy w tym miejscu dodać, że Eye Contact zostało dodane w wersji beta. Kolejne aktualizacje powinny wyeliminować wymienione pomyłki. Co sądzicie o tej technologii?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS