NVIDIA DLSS to jedna z najlepszych propozycji firmy NVIDIA, dzięki której gracze mogą liczyć na płynniejszą rozgrywkę w lepszej rozdzielczości. Technologia znacząco usprawnia działanie gier – wcześniej wspominaliśmy o możliwościach propozycji w Outriders oraz Death Stranding.
Teraz jednak NVIDIA DLSS będzie łatwiejsze w implementacji dla deweloperów korzystających z Unity, ponieważ technika będzie natywnie wdrożona w silnik – jak podaje producent wystarczy „kilka kliknięć”, by pozycja korzystała z rozwiązania.
„NVIDIA DLSS wykorzystuje renderowanie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, by uzyskać jakość obrazu porównywalną z natywną rozdzielczością – a czasem nawet lepszą – podczas gdy renderowana jest tylko część pikseli. Dzięki ray tracingowi w czasie rzeczywistym i technice NVIDIA DLSS, programiści korzystający z silnika Unity będą mogli tworzyć grafikę w dużą częstotliwością odświeżania obrazu i w wysokich rozdzielczościach wyświetlaną na kartach graficznych NVIDIA RTX. DLSS zapewnia także znaczny wzrost wydajności w przypadku tradycyjnej grafiki rasteryzowanej”.
Warto na pewno przypomnieć, że NVIDIA potwierdziła już obsługę DLSS w Unreal Engine firmy Epic – w tym wypadku firmy zadbają o wtyczkę, dzięki której twórcy gier będą mogli w łatwy sposób usprawnić swoje pozycje.
NVIDIA opublikowała dzisiaj nowy sterownik Game Ready, który zadbał o ulepszenie Mortal Shell – już jutro tytuł otrzyma obsługę ray tracingu i techniki NVIDIA DLSS. Tak prezentuje się poprawa wydajności gry dzięki wsparciu technologii:
Pozostałe ulepszenia oferowane przez nowy sterownik Game Ready to m.in:
- Valorant zyskują większą responsywność dzięki aktualizacji techniki Reflex
- Obsługa natywnej integracji funkcji usuwania szumów tła NVIDIA Broadcast bezpośrednio w Open Broadcaster Software (OBS), najpopularniejszym narzędziu dla streamerów.
- Obsługa większej liczby wyświetlaczy kompatybilnych z techniką G-SYNC, w tym LG 27GP950, rodziny LG 2021 B1 4K, rodziny LG 2021 C1 4K, rodziny LG 2021 G1 4K, rodziny LG 2021 Z1 8K, a także MSI MAG 301 RF.
- Optymalne ustawienia dla gier It Takes Two oraz Rogue Heroes: Ruins of Tasos
- Optymalne ustawienia w aplikacji GeForce Experience dla 34 aplikacji kreatywnych, w tym Adobe Lightroom oraz Blackmagic Davinci Resolve.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS