A A+ A++

Jeszcze w tym roku zadebiutuje nowy Volkswagen Amarok. Bazą dla tej konstrukcji jest Ford Ranger.

  • Nowy design i nowe rozwiązania techniczne Amaroka
  • Nowy wysokoprężny silnik V6 i cztery inne specyfikacje napędowe
  • Opcjonalnie: dwa różne systemy napędu na cztery koła lub napęd na tylną oś
  • Technologia: ponad 30 systemów wspomagania kierowcy
  • Końcowe odliczanie: rynkowa premiera na początku 2023 roku.

Jeszcze w tym roku Volkswagen zaprezentuje zupełnie nową generację Amarok, która będzie oparta na Fordzie Ranger. Kilka pierwszych, cały czas jeszcze zamaskowanych egzemplarzy nowego Amaroka, pojawiło się już w Europie.

Volkswagen Amarok. Technika

Nowy model ma 5350 mm długości i jest o co najmniej 100 mm dłuższy od swojego poprzednika. Rozstaw osi wynoszący 3270 mm oznacza wzrost o 175 mm. 
Ładowność wzrosła do 1,2 tony, a maksymalna masa holowanej przyczepy – 3,5 tony – jest teraz możliwa do osiągnięcia w większej liczbie wariantów silnika i skrzyni biegów. 

Ponieważ rozstaw osi nowego Amaroka wzrósł bardziej niż jego długość całkowita, zwisy nadwozia są mniejsze. Ma to pozytywny wpływ na jego zdolności terenowe, które zostały wzmocnione również dzięki znacznie większej głębokości brodzenia niż w poprzednim modelu.

W zależności od wariantu silnika/skrzyni biegów i rynku na którym będzie sprzed … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUnia utrudni życie subwencjonowanym firmom
Następny artykułWTA w Madrycie: Magda Linette odpadła w kwalifikacjach