A A+ A++

Tunel prowadzący piłkarzy na murawę Suzuki Areny wygląda już zupełnie inaczej niż w ostatnich latach. Prezent obchodzącej 50-lecie Korony sprawił jeden z głównych sponsorów klubu, a decyzja o wyglądzie należała do kibiców.

– STS jako zaangażowany sponsor po raz kolejny wyszedł poza ramy umowy, tworząc coś, czego beneficjentem jest nie tylko sam klub, lecz także cała społeczność kibicowska. To ważne tym bardziej, że udało się nam to zrobić w tak ważnym roku – mówi Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS.

To właśnie ta firma stanęła za modernizacją tunelu dla piłkarzy Korony. O tym, jak będzie wyglądał, decydowali kibice, głosując na jeden z trzech projektów. Wzięło w nim udział ponad 3,5 tys. fanów, a zwycięski otrzymał 1760 głosów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPiewczyni kultury lasowiackiej Maria Kozłowa, patronką 2024 roku w Tarnobrzegu
Następny artykułPorozumienie o współpracy. Będą zniżki dla uczniów w Muzeum Tatrzańskim