A A+ A++

Radosław Ciszewski został nowym szefem działu Public Affairs w agencji 24/7Communication. W ramach działań tej sekcji ekspert, wraz z zespołem, będzie odpowiedzialny za realizację złożonych projektów z zakresu współpracy z interesariuszami.

Od wielu lat wspieramy klientów w działaniach Public Affairs, przygotowując dla nich analizy, researche i strategie komunikacji. Ostatni rok pokazał, jak ważne jest dobre przygotowanie na różne wydarzenia i – czasem – nieprzewidywalne scenariusze. Dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z jednym z najbardziej doświadczonych ekspertów w Public Affairs w Polsce. Zatrudnienie Radka to kolejny krok w budowaniu zespołu posiadającego wyspecjalizowane kompetencje, które są w stanie zapewnić klientom wsparcie strategiczne i z sukcesem realizować nawet najbardziej złożone projekty. – mówi Agata Zeman, Dyrektor Zarządzająca w 24/7Communication.

Radosław Ciszewski od ponad kilkunastu lat doradza firmom w zakresie strategii działań Public Affairs. Ma szerokie doświadczenie w wielu branżach – pracował dla firm z sektora finansowego, spożywczego, tytoniowego, branży transportowej, energii odnawialnej oraz technologii.

Ma bogate doświadczenie polityczne – prowadził i doradzał przy kilkudziesięciu kampaniach politycznych. W 2003 roku koordynował kampanie przed referendum akcesyjnym Polski do Wspólnot Europejskich. Pracując w Fundacji im. Roberta Schumana prowadził działania informacyjne dotyczące UE. Był też współpracownikiem Ministerstwa Skarbu.

Ma na swoim koncie ścieżkę medialną, zaczynał jako redaktor w TVN24. Następnie został producentem magazynów gospodarczych i reporterem newsowym oraz reporterem tematycznych magazynów gospodarczych. Był szefem zespołu redaktorów i wydawcą w kanale gospodarczym TVN CNBC.

Przy realizacji działań Public Affairs i kampanii społecznych współpracował z organizacjami gospodarczymi, takimi jak: Pracodawcy RP, Związek Przedsiębiorców i Pracodawców oraz wieloma think thankami. Jest też współfundatorem oraz członkiem rady Fundacji im. Kazimierza Pułaskiego, specjalizującej się w polityce zagranicznej i polityce bezpieczeństwa.

Działania Public Affairs w 24/7Communication obejmują realizację złożonych projektów z zakresu współpracy z interesariuszami. W ramach tego obszaru specjaliści przygotowują m.in. monitoring polityczny i liderów opinii, zarządzają kontaktami ze społecznościami lokalnymi oraz samorządami, tworzą strategie komunikacji w obszarze PA. Ponadto dział ten zajmuje się komunikacją kryzysową, organizacją szkoleń i symulacji kryzysowych oraz strategią i wsparciem w takich przypadkach.

24/7Communication

jest wiodącą agencją komunikacji zintegrowanej, oferująca kompleksową obsługę w zakresie doradztwa komunikacyjnego dzięki doświadczeniu, wiedzy i ekspertyzie kilkudziesięciu konsultantów. Według rankingu „Press”, to trzecia największa agencja PR w Polsce, posiadająca 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu reputacją i wizerunkiem marek, zajmująca się m.in. działaniami z zakresu social media i digital, współpracą z influencerami, komunikacją kryzysową, kontaktem z mediami oraz komunikowaniem działań CSR. Agencja posiada również własne studio produkcyjno-kreatywne 247Studio. W gronie obecnych klientów 24/7Communication znajdują się takie marki, jak: McDonald’s, Lidl, GE, Warta, ING, Toyota, Wielton, Agata S.A.

Kontynuuj czytanie

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZabrze: W miejscu wybuchu gazu czynności dochodzeniowo-śledcze
Następny artykułFranciszek prosi Polaków