rozwiń ›
Lexus LBX w Polsce. Japońskie SUV-y jadą po rekord 2023
Lexus notuje w Polsce świetnie wyniki. Agresywność w parciu na szczyt robi wrażenie. Liczby zanotowane przez księgowych po dziesięciu miesiącach najlepiej oddają sytuację. Zapowiada się rekord na koniec 2023 roku. Od stycznia do końca października zarejestrowano niemal 8,5 aut japońskiej marki. Tempo wzrostu imponuje – to prawie dwukrotnie więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Lexus już wykroił dla siebie aż 9,5 proc. rynku premium. Tylko październiku na drogi wyjechało 800 aut.
Koniem pociągowym biznesu są trzy SUV-y: NX, RX i UX. Dziewięć na 10 aut, które wyjechały na drogi miało właśnie takie nadwozie. Zupełnie nowym zawodnikiem jest Lexus LBX – ten model może zadecydować o awansie Japończyków w rankingu. Ale po kolei…
Nowy Lexus LBX ładniejszy niż Toyota Yaris Cross? Jakie wymiary i pojemność bagażnika?
Lexus LBX jako najmniejszy i najtańszy przedstawiciel hybrydowej rodziny mocno obniża próg wejścia do świata japońskich aut premium. Jego technicznym bliźniakiem jest Toyota Yaris Cross. Stąd podobne gabaryty, ale totalnie inna stylistyka nadwozia oraz wnętrza.
Lexus LBX ma 4190 mm długości, 1825 mm szerokości oraz 1545 mm wysokości, a rozstaw osi wynosi 2580 mm
/
Lexus
LBX ma 4,2 m długości (niecałe 30 cm mniej od UX) przy rozstawie osi wynoszącym 2,6 m. W wersji z napędem na przód bagażnik zapewni 332 l pojemności. To wystarczy by zmieścić dwie 75-litrowe walizki.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS