rozwiń ›
Nowy Lexus UX 300h na rynku. Aż 90 proc. wybiera hybrydę
Lexus UX gra w lidze miejskich crossoverów klasy premium. Od debiutu w 2018 roku globalnie na drogi wyjechało blisko 370 tys. sztuk tego auta. W Europie to jeden z najpopularniejszych modeli japońskiej marki – na Starym Kontynencie sprzedano już ponad 100 tys. egzemplarzy UX-a. W tym niemal 90 proc. stanowiły auta z napędem hybrydowym. Jest co świętować…
W Polsce idzie mu na tyle dobrze, że zalicza się do czołówki aut segmentu C-SUV Premium. Nad Wisłę trafił co dziesiąty sprzedany UX. Co w kategorii zdominowanej przez niemieckich producentów można uznać za sukces. Dla podtrzymania dobrej passy niedawno Lexus wprowadził zupełnie nowy napęd hybrydowy oraz rozbudowane wyposażenie i tak powstał UX 300h. Teraz Japończycy tną ceny najczęściej wybieranych wersji. Na co mogą liczyć kierowcy?
Nowy UX 300h to lepsze wyciszenie, cyfrowe zegary
Nowy UX 300h różni się o starszego modelu istotnymi modyfikacjami. Poprzednio wypełnienie grilla było szare, teraz lśni czernią. W podwójnym malowaniu czarny dach schodzi do połowy słupka C. Nowością jest też miedziany lakier Sonic Copper. Lepiej wyciszono tylne nadkola, podwozie i komorę silnika, grubsza jest też warstwa tłumiąca poszycie dachu. Stąd w kabinie jest zdecydowanie ciszej i bez wibracji. Pod względem komfortu akustycznego to zupełnie nowa jakość – jadąc z prędkością 140 km/h nie trzeba podnosić głosu w trakcie rozmowy.
Lexus UX 300h
/
Lexus
We wnętrzu witają cyfrowe zegary o przekątnej 12,3 cala – ich układ zmienia się w zależności od wybranego trybu jazdy. 8-calowy wyświetlacz stacji multimedialnej także jest nowy. Nowa kamera systemu Driver Monitor sprawdza czy kierowca jest skupiony na jeździe. Elektryczny przełącznik skrzyni biegów znany z modeli NX i RX zastąpił mechaniczny lewarek. Panel sterowania szybami zyskał eleganckie wykończenie. Wreszcie z poziomu aplikacji na smartfona można ustawić np. temperaturę, rozmrażanie szyb, ogrzewanie foteli i kierownicy. Nowością jest tapicerka w kolorze Ammonite Sand oraz pakiet wnętrza bez skóry naturalnej z siedzeniami z tkaniny lub skóry syntetycznej.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS