Wygląda na to, że sieć Lidl chce swoich klientów zabrać w sentymentalną podróż do czasów dzieciństwa. W ofercie pojawi się mleko prosto od krowy sprzedawane z szklanych butelkach. W składzie produktu zobaczymy minimum 3,8-procentową zawartość tłuszczu. Mleko będzie przetwarzane w minimalnym stopniu, jedynie pasteryzowane.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Dostawcą nowgo produktu jest Agrocoop, nowoczesne gospodarstwo, które – jak czytamy na stronie – “stawia na robotyzację oraz innowacyjne rozwiązania dotyczące ochrony środowiska”. W Agrocoop na co dzień wykorzystywane są zaawansowane roboty udojowe, więc krowy dojone są podczas zautomatyzowanego procesu.
Jak zapewnia sieć, świeże mleko ze względu na obróbkę termiczną, która odbywa się w niższej temperaturze niż produkcja mleka UHT, zachowuje więcej wartości odżywczych oraz cechuje się lepszymi cechami organoleptycznymi.
– Nasze mleko jest dostępne w całym kraju. Wyróżnia się ono naturalnością – mleko poddawane jest jedynie procesowi pasteryzacji, którego wymagają regulacje prawne. Dostawy do Lidl Polska realizujemy codziennie – rano udojone mleko już wieczorem jest transportowane do magazynów. Obecnie każdego dnia produkujemy aż 12 tysięcy litrów mleka – pół roku temu zaczynaliśmy od 5 tysięcy litrów tygodniowo – mówi Paweł Zatylny, kierownik mleczarni Agrocoop.
Świeże mleko będzie dostępne w sklepach sieci w całym kraju.
Jak odnajdujesz się w cyfrowym świecie? Weź udział w badaniu money.pl
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS