A A+ A++

Niemiecki producent odzieży sportowej szuka nowego partnera, ponieważ jego współpraca z niemiecką drużyną narodową w piłce nożnej potrwa do końca 2026 roku. Jego miejsce zajmie Nike.

Dwa tygodnie temu dyrektor generalny Adidasa Bjorn Gulden pozytywnie wypowiadał się o F1 i stwierdził, że rozmawia z wieloma zespołami o potencjalnej współpracy.

W wywiadzie dla Bild Gulden powiedział: – F1 to sport, który ma silny wzrost – również wśród młodszego pokolenia.

Dodał: – Rozmawiamy z kilkoma zespołami. Większość kontraktów w F1 obowiązuje do 2026 roku, więc mam nadzieję, że dojdziemy do porozumienia.

Czytaj również:

Po raporcie, który ukazał się w tej samej niemieckiej gazecie, informującym o zawarciu umowy Adidas/Mercedes, źródła potwierdziły Motorsport.com, że wszystko jest już ustalone.

Nie było jednak jeszcze żadnej oficjalnej informacji o sfinalizowaniu umowy, a Mercedes odmówił komentarza w tej sprawie.

Dyskusje między Mercedesem a Adidasem wydają się być na bardzo zaawansowanym etapie, a źródła sugerują nawet, że wzory koszulek zespołowych na przyszły rok zostały zauważone już podczas GP Austrii w zeszły weekend.

Koszulki miały słynne trzy paski Adidasa na ramionach, aby podkreślić zaangażowanie marki.

Współpraca z Adidasem zakończy obecną umowę sponsorską Mercedesa z Pumą, którą przygotował Gulden, gdy był jeszcze dyrektorem generalnym konkurencyjnej marki.

Przyszłość innego partnera odzieżowego Mercedesa, Tommy’ego Hilfigera, pozostaje niejasna. Ta umowa była mocno związana z Lewisem Hamiltonem, który opuszcza niemieckiego producenta pod koniec 2024 roku, aby przejść do Ferrari.

Jednak pewne jest, że jeśli Tommy Hilfiger nie zostanie w Mercedesie, nie przejdzie także za Hamiltonem do Maranello.

W rozmowie Motorsport-Total.com, Hamilton powiedział niedawno: – Szczerze mówiąc nie wiem co planuje zespół, ale Ferrari ma swoje własne sprawy na głowie, dlatego nie przejdą z nami do Ferrari.

Czytaj również:

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDo 2030 r. co trzecie auto będzie chińskie. Europejskie i japońskie marki stracą najwięcej
Następny artykułSiatkarze Jastrzębskiego Węgla wystąpili w Lidze Narodów