A A+ A++

fot. materiały prasowe IMMOFINANZ

IMMOFINANZ, właściciel czołowej europejskiej marki parków handlowych STOP SHOP, otrzymał w ostatnich dniach pozwolenie na budowę dla swojego najnowszego planowanego projektu pod tym brandem, w Zielonej Górze.

Kiedy ruszy budowa STOP SHOP w Zielonej Górze?

– W aktualnej fazie, inwestor przymierza się do wyboru generalnego wykonawcy. Rozpoczęcie prac budowlanych przewidziane jest w najbliższych miesiącach, a ukończenie i otwarcie nowego parku handlowego STOP SHOP Zielona Góra ma nastąpić na przełomie roku 2021/2022 – informuje Przemysław Wardęga z IMMOFINANZ Services Poland Sp. z o.o.

Ponad 6 tys. mkw pod wynajem

STOP SHOP Zielona Góra będzie miał łącznie 14 sklepów na dostępnej powierzchni pod wynajem ponad 6.600 mkw. Bezpośrednio przed STOP SHOP-em dostępnych będzie ok. 160 miejsc parkingowych. Działka, na której realizowany będzie zielonogórski projekt znajduje się w sąsiedztwie istniejącego już supermarketu oraz sklepu DYI, które dzięki komplementarności oferty, będą pozwalały klientom na realizację szerokich potrzeb zakupowych w jednym miejscu.

Gdzie powstanie STOP SHOP

STOP SHOP Zielona Góra zlokalizowany będzie w rozwijającej się dynamicznie wschodniej części miasta, bezpośrednio przy popularnym osiedlu Pomorskie, przy łączącej z centrum miasta Szosie Kisielińskiej, w pobliżu ronda Orląt Lwowskich. Dojazd do parku handlowego będzie możliwy także z ulicy Kętrzyńskiej, która łączy tę część miasta z drogą ekspresową S3. Łączny zasięg nowego STOP SHOP-u oszacowano na 272.000 osób. Oznacza to, że tylu klientów będzie mogło dotrzeć do nowego parku handlowego w przeciągu 30 minut jazdy samochodem.

“STOP SHOP to bardzo odporny na kryzys format handlowy”

Nasza marka STOP SHOP to bardzo odporny na kryzys format handlowy. Jest wysoce ustandaryzowany, dlatego oferuje atrakcyjne czynsze dla najemców. Koncentruje się również na przystępnych cenowo produktach, co szczególnie ma znaczenie w trudniejszych czasach, jak chociażby aktualnie, kiedy kupujący wykazują coraz większą wrażliwość cenową. Dodatkowo, robiąc zakupy w parku handlowym, ludzie mają większe poczucie bezpieczeństwa – głównie ze względu na brak części wspólnych oraz bezpośredni dostęp do sklepów z parkingu – skomentowała Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ. I dodała:  Jeśli chodzi o naszą najnowszą inwestycję w Zielonej Górze, już teraz prowadzimy zaawansowane rozmowy z przyszłymi najemcami. Wkrótce będziemy mogli poinformować, które marki otworzą swoje sklepy w naszym najnowszym parku handlowym

STOP SHOP Zielona Góra będzie jedenastym parkiem handlowym pod tą marką w Polsce. Aktualnie IMMOFINANZ posiada w swoim portfelu 98 parków handlowych pod tą marką w dziewięciu krajach. Poza Polską, STOP SHOP-y rozlokowane są także na Słowacji, w Czechach, Austrii, na Węgrzech, w Serbii, Słowenii, Chorwacji oraz Rumunii.

Źródło: materiały prasowe 

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPiłka ręczna a sponsoring zakładów bukmacherskich
Następny artykułZa miesiąc XII Legnickie Prezentacje Edukacyjne