A A+ A++

Po zmianie władzy Opole wznowiło zabiegi o pozyskanie pieniędzy na budowę nowego mostu przez Odrę. Sprawdziliśmy, jakie efekty przyniosło roczne lobby w tej sprawie w Ministerstwie Infrastruktury i GDDKiA.

Od lat komunikacyjnym tematem numer jeden w Opolu jest budowa nowego mostu przez Odrę. Warianty są dwa: droga biegnąca przez wyspę Pasiekę, czyli trasa średnicowa i/lub obwodnica południowa.

– Trasa średnicowa ma być drogą lokalną, czyli nie będzie to droga ani szybkiego ruchu, ani dla tranzytu. Ona ma przede wszystkim służyć mieszkańcom Zaodrza i ogromnie rozbudowanych Wójtowej Wsi i Szczepanowic, ale też mieszkańcom aglomeracji opolskiej, którzy wjeżdżają do Opola od strony Zaodrza – uważa Małgorzata Stelnicka, wiceprezydent Opola, dodając: – Przewidujemy, że będzie z niej korzystała również komunikacja zbiorowa. Tranzyt będzie się natomiast odbywał obwodnicą południową.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPałac Załuskich w Iwoniczu. Uniwersytet Rzeszowski boi się utraty majątku na rzecz spadkobierców dawnych właścicieli
Następny artykułJeńcy? Przezwisko? Herb? Skąd się wzięły Prusy pod Ożarowem