rozwiń ›
Mercedes GLC to jeden z najchętniej kupowanych modeli niemieckiej marki. Wersja klasyczna w drugiej odsłonie zadebiutowała w ubiegłym roku, a w marcu koncern przedstawił wariant Coupé. Warto przypomnieć, że w ubiegłym roku sprzedano w Polsce w sumie 2300 Mercedesów GLC, a do maja tego roku z salonów wyjechało już blisko 1100 egzemplarzy tego samochodu. Wraz z debiutem drugiej wersji nadwoziowej nowej generacji zainteresowanie modelem z pewnością wzrośnie – dotychczas ponad 25 proc. Klientów wybierało właśnie tą usportowioną odmianę.
Teraz Mercedes ogłosił oficjalny cennik i rozpoczął przyjmowanie zamówień na GLC Coupé, a pierwsi klienci powinni zacząć odbierać swoje auta już w lipcu. A wybór jest naprawdę duży.
Mercedes GLC Coupé – zelektryfikowane silniki i 4Matic w standardzie
Cała paleta silników dostępnych w GLC Coupé jest zelektryfikowana i obejmuje cztery wersje z miękkim układem hybrydowym oraz trzy hybrydy plug-in. Te pierwsze wykorzystują zintegrowany rozrusznikoalternator (ISG) drugiej generacji, który zapewnia wsparcie 23 KM podczas przyspieszania i w odpowiada za odzyskiwanie energii. Tu do wyboru mamy dwie wersje benzynowe 2.0 o mocy 204 lub 258 KM oraz dwa diesle 2.0/197 KM lub 269 KM. Ofertę uzupełniają trzy hybrydy plug-in, w tym benzynowe 2.0 o mocy systemowej 313 lub 381 KM oraz diesel 2.0/335 KM. Warianty ładowane z gniazdka wyposażone są w baterie o pojemności 31,2 kWh i na prądzie mogą przejechać od 113 do 131 km w cyklu mieszanym WLTP. Standardowa pokładowa ładowarka trójfazowa AC obsługuje ładowanie z mocą do 11 kW, natomiast w opcji dostępna jest ładowarka prądu stałego DC pozwalająca na uzupełnianie energii z mocą 60 kW. Dzięki niej naładowanie akumulatora z poziomu 10 do 80 proc. trwa tylko 30 minut.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS